Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قیمت فروش صلاح مشخص شد؛ لیورپول 150 میلیون یورو می‌خواهد

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر به این باور است که باشگاه لیورپول حاضر است محمد صلاح را با 150 میلیون یورو به فروش رساند.

به گزارش اسپوتنیک، جیمی کرگر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با اسکای اسپورت می‌گوید که سران باشگاه لیورپول حاضر هستند مهاجم مصری تیم شان را به فروش رسانند. او معتقد است که صلاح به اندازه کافی ستایش نمی‌شود.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
توقف دهنده صلاح بهترین بازیکن زمین شد

کرگر در این مورد در صحبت با اسکای اسپورت اظهار داشت:«فکر می‌کنم تیم‌های دیگر محمد صلاح را یک بازیکن در سطح جهانی می‌دانند اما هواداران لیورپول به اندازه کافی او را ستایش نمی کنند. او در فصل اول فوق العاده بود اما شاید دیگر نتواند در یک فصل ۴۴ گل بزند».

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این خصوص گفت:«فکر می‌کنم هواداران این تیم حاضر نیستند آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، ویرجیل فن دایک، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو را به هیچ قیمتی به فروش برسانند اما اگر رقم 150 میلیون یورو برای این بازیکن پیشنهاد شود قطعا آن را بررسی خواهند کرد.به همین دلیل می گویم که به اندازه کافی ارزش او را در این تیم نمی دانند».

بازیکن 27 ساله در اولین فصل حضور خود در آنفیلد 44 گل به ثمر رساند و فصل گذشته نیز 27 بار دروازه حریفان را باز کرد. صلاح در فصل جاری نیز 19 گل زده و شب گذشته نیز یکی از گل های لیورپول برابر وستهام را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала