Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال شکار ایکاردی

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط جذب مائوروایکاردی، ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن است.

طبه گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «گاتزتا اسپورت» ایتالیا، سران باشگاه چلسی قصد دارند مائوروایکاردی را از پاری‌سن‌جرمن به خدمت بگیرند. این مهاجم آرجنتینی در تابستان گذشته به صورت قرصی راهی پی‌اس‌جی شد و در این مدت عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایکاردی به اینتر بر نمیگردد

عملکرد درخشان ایکاردی باعث شده تا مسوولان این باشگاه فراسنوی بند خرید دایمی او را فعال سازند. با این وجود اما چلسی می خواهد وارد این رقابت شود و ایکاردی را از چنگال مالک قطری پاری‌سن‌جرمن دربیاورد. فرانک لمپارد، سرمربی آبی های لندن روی جذب این بازیکن حساب زیادی باز کرده است.

ایکاردی پس از نیمکت نشینی در بازی با بروسیا دورتموند، به شدت عصبانی شده است ستاره آرجنتینی که تصور می‌کرد در ترکیب ثابت جای خواهد داشت، پس از اینکه لیست 11 نفره اعلام شد و نام او در آن قرار نداشت، هر چه در کنارش بود را با لگد به کناری پرت کرد و تا زمان بازگشت به فرانسه با هیچکس صحبت نکرد.

در همین حال، خبرهای در مورد احتمال انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس منتشر شده و شاید این انتقال جنجالی با یک فصل تاخیر و در تابستان پیش رو صورت گیرد. به نظر می‌رسد بیانکونری تمایلی به حفظ گونسالو ایگواین برای فصل بعد نداشته و مائورو ایکاردی می تواند جانشین او در تورین لقب گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала