Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا: جام قهرمانی در دست لیورپول‌ها است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که لیورپول شایستگی قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول با برد مقابل وستهام با اقتدار تمام در صدر جدول لیگ برتر قراردارد وفاصله این تیم با سیتی رده دومی به 22 امتیاز رسیده است. آنها در رقابتهای این فصل لیگ برتر هنوز طعم باخت را نچشیده اند و حالا پل پوگبا در صحبت‌هایی اعلام کرده که لیورپولی‌ها تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر با فاصله، بهترین تیم حاضر در رقابت‌ها بوده اند.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 3 – وستهم 2؛ سلطنت سرخ‌پوشان در لیگ برتر ادامه دارد

این ستاره فرانسوی منچستریونایتد در صحبت با "ESPN" در این خصوص اظهار داشت:« یکه تازی مطلق لیورپول ادامه دارد. در فصل جاری آنها حتی در یک بازی هم شکست نخوردند. به نظرم جام قهرمانی را از حالا در دست دارند. بدیهی است که به خاطر عضویت در منچستریونایتد و رقابتی که باشگاهم با لیورپول دارد، خواهان قهرمانی آنها نباشم. با این حال به عنوان یک هوادار فوتبال که به حریف خود همیشه احترام می گذارد، باید اعتراف کنم که واقعا شایسته قهرمانی هستند».

در ماه های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی پوگبا از رختکن یونایتد در پایان فصل به گوش می رسد و اخیرا انتشار اخباری مبنی بر اختلاف سولشر سرمربی یونایتد با مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا شدت این گمانه زنی ها را بیشتر کرده. از همین رو انتظار می رود که پوگبا در تابستان رختکن یونایتد را ترک کند؛ هرچند که برخی هواداران یونایتد هنوز امیدوارند تا این ستاره فرانسوی قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کند.

یونایتد در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و سه امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала