Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش نمایش بایرن – چلسی

© REUTERS / ANDREW BOYERSDas Champios-League-Aus von FC Bayern München gegen Liverpool
Das Champios-League-Aus von FC Bayern München gegen Liverpool - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ قهرمانان هفته قبل دوباره کلید خورد و امشب در ادامه آن دو بازی همزمان برگزار می‌شود که چلسی با بایرن‌مونیخ و بارسلونا با ناپولی دیدار خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم فوتبال چلسی و بایرن‌مونیخ برابر هم قرار می‌گیرند.

زمان شروع بازی: 12:30 شب به وقت کابل

ترکیب احتمالی دو تیم:

بایرن‌مونیخ:

دروازه‌بان: نویر

مدافعین: پاوارد، هرناندز، آلابا و دیویس

هافبک‌ها: کیمیچ، تیاگو، کومان

مهاجمین: مولر، گنبری و لواندوفسکی

چلسی:

دروازه‌بان: کابایرو

مدافعین: رودیگر، کریستنسن، آزپلکویتا

هافبک‌ها: آلونسو، کواچیچ، جورجینهو، جیمز

مهاجمین: مونت، ژیرود و ویلیان

 

اخبار چلسی

آبراهام روز شنبه به میدان رفت و 20 دقیقه روی نیمکت نشست. با این حال، لمپارد مطمئناً بعد از نمایش خوب ژیرود مقابل تاتنهام، از او استفاده کند.

پولیسیچ و کانته هنوز هم خارج هستند اما هادسون اودی می‌تواند فشار را برای بازگشت بازگرداند.

در همین حال، خبرهای بهتری برای چلسی با "پدرو و لوفتوس‌چیك" هر دو موجود بود.

به نظر می رسد دروازه‌بان کابایرو به اندازه کافی کار کرده تا جای خود را قبل از کپا حفظ کند، در حالی که بارکلی امیدوار است بتواند جای خود را در خط میانی حفظ کند.

اخبار بایرن

زوله مدافع بایرن با مصدومیت زانو روبرو شده در حالی که پریسیچ با شکستگی از ناحیه مچ پا در هنگام تمرین در اوایل ماه جاری مواجه شده است.

با این حال قهرمانی در بوندس لیگا وجود دارد که خاوی مارتینز پس از شش بازی از دست رفته به دلیل عضله‌اش پاره شده دوباره به تمرین برگشته است. وی می‌تواند در مقابل دفاع بایرن امنیت ایجاد کند اگرچه ممکن است به اندازه کافی برای شروع کار مناسب نباشد.

 

آمار برای تماشا

4-3 آخرین نتیجه دیدار چلسی و بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در فینال سال 2012 بود که تیم لندنی در ضربات پنالتی در آلیانز آرنا برنده شد.

چهار مسابقه قبلی در تمام رقابت‌ها بین چلسی و بایرن 17 گل در پی داشته که به طور میانگین 4.25 در هر بازی بوده است.

بایرن برای دوازدهمین فصل پیاپی به مرحله حذفی رسیده، (12 بار)، فقط رئال مادرید (23) و بارسلونا (16) با بیشترین حضور در مرحله حذفی رکورددار هستند. باواریایی‌ها در 7 مسابقه از 16 بازی اخیرش پیروز شده و تنها به گونه استثنائی فصل گذشته برابر لیورپول حذف شد.

با فرمت فعلی، چلسی از 17/04/04 و از 17/03/03، 14 بار به مرحله حذفی رسیده که فقط رئال مادرید‌، بارسلونا و بایرن می توانند در این مدت حضور بیش از حد در مسابقات مرحله حذفی داشته باشند. با این حال، شیرهای لندن از سال 2013/14 تاکنون در این مرحله به برتری نرسیده اند.

 

تمرکز

بایرن در هفته‌های اخیر برنده بازی‌های کنترل کروز است. در حالی که چلسی توانایی ارائه تست استرنر را دارد، سمت لمپارد کاملاً شکننده است و در 90 دقیقه مقابل بازیکن قدرتمند بایرن روبرو می‌شود.

فقط چند وقت پیش است که این بازیکن جوان چلسی، درس سختی از یکی از بهترین‌های اروپا آموخت. لواندوفسکی احتمالاً معلمی نابخشوده خواهد بود مگر اینکه آبی‌ها بتوانند سطح خود را بالا ببرند و یک تست دیگر را پشت سر بگذارد.

 

پیش بینی:

چلسی 1-3 بایرن

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала