کلوپ ویدیو

صف طولانی مردم برای خرید ماسک در کوریای جنوبی + ویدئو

© AP Photo / Ahn Young-joon صف طولانی مردم برای خرید ماسک در کوریای جنوبی + ویدئو
 صف طولانی مردم برای خرید ماسک در کوریای جنوبی + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیمای بدون سرنشین در کوریای جنوبی تجمع مردمی که برای تهیه ماسک جلو داروخانه‌ها صف کشیده بودند را فیلمبرداری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail کوریای جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است. گفته می‌شود که این کشور از نگاه شمار مبتلایان پس از چین، در جایگاه دوم قرار دارد.

نخست‌وزیر کوریای جنوبی در نطقی در تلویزیون ملی اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در این کشور به مرحله خطرناکی رسیده است، شمار افراد آلوده به این ویروس پس از تشخیص 69 مورد جدید در این کشور به 890  نفر رسیده که بیش از دوبرابر آمار روز جمعه است؛ مرگ 8 نفر در اثر آلودگی به این ویروس تایید شده است.

دراین گیرودار خبر ها و شایعات از گسترش کرونا ویروس در کوریای جنوبی، یک نوار ویدیویی جالب در سایت های اجتماعی منتشر شده است که با استفاده از پهپاد فیلمبرداری شده.

دراین نوار ویدیویی صف طولانی مردم مشاهده می شود که برای خرید ماسک، جهت دفاع در برابر این ویروس کشنده مقابل داروخانه ها تجمع نموده اند.

این کشور روز یکشنبه هشدار قرمز بالاترین سطح خطر را اعلام کرد و به مردم بخصوص در شهر دایه گو در جنوب شرق پایتخت که محل اصلی شیوع بیماری است ، گفته شده است از خانه های شان خارج نشوند.

بخصوص به زنان، سالمندان و کودکان و کسانی که امراض قلبی و بیماری های تنفسی دارند، توصیه شده است از رفتن به محل کار و فروشگاه ها و مکان های آموزشی و غیره خودداری ورزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала