Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتن به تمرینات رئال مثل سفر به کره‌ی ماه بود

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه فوق ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن نامه ای از خاطرات دوران کودکی اش منتشر کرده که در آن از سفر به کمپ تمرینی رئال مادرید سخن گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه رئال مادرید به جذب ام‌باپه بر هیچکس پوشیده نیست، اما واقعیت این است که تیم اسپانیایی سال ها قبل، زمانی که مهاجم فرانسوی هنوز نام و نشانی نداشت، فرصت جذب او را از دست داده است.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فیگو: امباپه در رئال فوق‌العاده خواهد بود

به گزارش مارکا، ام باپه در نامه ای که The Players' Tribune منتشر کرده، نوشته است:

"وقتی 14 ساله بودم، پدرم تماسی از سوی یکی از مدیران باشگاه رئال مادرید دریافت کرد که برای تعطیلات من را به کمپ تمرینی تیم در اسپانیا دعوت کرده بود. جای تعجب داشت چون در واقع آنها به پدرم گفته بودند که زیدان می خواهد من را ببیند. مثل سفر به کره ماه بود (خیلی خوشحال بودم)، و منتظر سفر به آنجا بودم. استعداد یاب هایی بازی های ما را از نزدیک تماشا می کردند و من سر و صدایی در رسانه ها ایجاد کرده بودم، که نمی دانستم در 13 سالگی چطور آن را کنترل کنم. خانواده ام می خواستند که در مقابل فشار ها از من مراقبت کنند.

هیچوقت لحظه ای که با زیدان ملاقات کردم را فراموش نمی کنم، ما از فرودگاه رسیدیم و در پارکینگ او را ملاقات کردیم و او از ما خواست که به محل تمرین برویم و من پرسیدم 'باید کفش هایم را در بیاورم؟' نمی دانم چرا چنین حرفی زدم، ماشین زیدان بود، و تصور می کردم که در رؤیا به سر می برم."

ام باپه در 11 سالگی هم به تمرینات تیم چلسی رفته بود، و برای مدتی کوتاه در لندن تمرین کرده بود که باز هم والدینش مانع انتقال به استمفورد بریج شده بودند:

"بعد از تجربه حضور در چلسی، از والدینم خواستم که باندی (محلی در پاریس) را ترک کنیم تا بتوانم برای باشگاهی بزرگ بازی کنم، اما آنها نمی خواستند چنین اتفاقی رخ دهد. آنها می خواستند در خانه بمانم و مثل یک بچه معمولی و عادی زندگی ام را داشته باشم. در آن لحظه آنها را درک نکردم، اما بهترین ها را برای من می خواستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала