Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند بهتر از مجموع مهاجمان رئال!

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند در این فصل گل های بیشتری نسبت به کل خط حمله مادرید دارد.

به گزارش اسپوتنیک، در اواخر ماه فبروری فصل 2019/20، کاملاً حیرت انگیز است که شما در نظر بگیرید که در طول فصل یک بازیکن 19 ساله با حضور در دو باشگاه، 40 گل به ثمر رسانده است، بیش از همه مهاجمان رئال مادرید.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
نگردو: او (هالند) بهترین گزینه برای رئال است

با ردبول سالزبورگ، هالند 16 گل در لیگ، 10 گل در لیگ قهرمانان اروپا و چهار گل در جام حذفی اتریش را به ثمر رسانده است، اما از زمان پیوستن به بوروسیا دورتموند او بازیکنی در فوتبال جهان بوده است که 9 گل در بوندس لیگا و یک گل در دی‌اف‌بی-پوکال به ثبت رسانده است.

در سن 19 سالگی، این یک آماری فوق‌العاده برای یک مهاجم میانی است، او به تنهایی از بسیاری از ستارگان هجومی شده رئال مادرید فراتر رفته است.

هشت مهاجمی که در این فصل نماینده لوس بلانکوس بوده اند، فقط 38 گل در بین آنها به ثمر رسانده اند، دو گل کمتر از ملی‌پوش نارویایی.

تنها کریم بنزما با بازگشت 18 گل از این دوره تعداد قابل قبولی دارد، هرچند این بازهم خیلی عقب تر از مهاجم نوجوان فعلی دورتموند است که پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا با شکسست مواجه کرد.

رودریگو با هفت گل، گرت بیل، لوکاس وازکز و وینیسیوس با سه گل، لوکا جووویچ با دو و براهیم دیاز و ادن هازارد هر کدام یک گل دارند. ماریانو دیاز گلی نزده است و فقط دو بازی انجام داده است.

رئال مادرید در این دوره برای گلزنی با دشواری بسیار روبرو شده است، که اغلب با استناد به استحکام خط دفاعی خود برای عبور از مسابقات، آنها را تکیه می کنند و به نظر می رسد که هالند می تواند راه حل مناسبی برای مشکل زیدان باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала