Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام جالب یونایتد برای روحیه دهی به بازیکنان، دعوت از تایسن فیوری به رختکن+عکس

© REUTERS / Joe Camporeale/USA TODAY SportsБоксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе
Боксер Тайсон Фьюри после победы на поединке против Деонтея Уайлдера в Лас-Вегасе  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد از تایسن فیوری، مشت‌زن مشهور بریتانیایی دعوت به عمل آورده تا داستان زندگی‌اش را با بازیکنان این باشگاه شریک سازد.

به گزارش اسپوتنیک، تایسن فیوری، مشت‌زن سنگین وزن بریتانیاست که در سال 2015 و پس از پیروزی بر ولادیمیر کلیچکو صاحب سه کمربند اصلی «دبلیو بی او»، «دبلیو بی اِی» و «آی‌بی‌اف» شد اما اعلام کرد به دلایل روحی و روانی قادر به دفاع از عنوان خود نیست. او برای بهبود افسردگی‌اش از کوکائین استفاده می‌کرد و فدراسیون بوکس بریتانیا مجوز تایسون فیوری را در اکتوبر سال 2016 به دلیل تحقیق مربوط به دوپینگ و دیگر مسایل صحی به حالت تعلیق آورده بود.

او در سال 2017 پس از گذراندن دوره درمان خود با نشر اعلامیه ای از بازگشت خود به دنیای مشت‌زنی خبرداد. در سال 2020 در مبارزه ریمچ با دونتای وایلدر در حالی که بازی اول‌ شان مساوی شده بود توانست با ناک ناک اوت حریف در راوند هفتم پیروز شود و عنوان WBC را پس بگیرد.

حالا باشگاه منچستریونایتد از این مشت‌زن سخت‌کوش خواسته تا به کمپ تمرین کارینگتون بیاید و در مورد نبرد خودش با افسردگی برای تبدیل شدن به قهرمان سنگین وزن جهان سخنرانی کند.

View this post on Instagram

A post shared by World Boxing Council (@wbcboxing) on

طبق گزارش دیلی میل، سولسشر معتقد است که داستان زندگی فیوری برای بازیکنان الهام بخش خواهد بود و به آن‌ها خواهد آموخت که هرگز در شرایط سخت شکست را نپذیرند.

گفتنی‌ست که دونالد ترامپ و پاپ فرانسیس واتیکان نیز از فیوری دعوت کرده اند و خواهان ملاقات با این مشت‌زن مشهور اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала