درمان سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا با داروهای ایدز

© REUTERS / Guglielmo Mangiapaneدرمان سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا با داروهای ایدز
درمان سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا با داروهای ایدز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایتالیا سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا با دستگاه تنفس و داروهای ضد ویروس ایدز و ابولا درمان شدند.
آزمایش آلودگی به بیماری کرونای معاون رئیس جمهور ایران مثبت اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
آزمایش آلودگی به بیماری کرونای معاون رئیس جمهور ایران مثبت اعلام شد

به گزارش اسپوتنیک، نماینده انستیتوت ملی بیماری های عفونی لازارو اسپالانزانی «Lazzaro Spallanzani» ایتالیا گفت:- "سه نفر مبتلا به بیماری ویروس کرونا: دو گردشگر چینایی و یک ایتالیایی که از ووهان به رم آمده بودند، همه آنها درمان شدند".

مارتا برانکا مدیر این انستیتوت گفت:- "برای درمان دو گردشگر چینایی از آنتی ویروس استفاده کردیم که برای سایر آسیب شناسی ها نیز استفاده می شود. این داروها که به گفته کارشناسان ما دارای خواص مشابهی هستند و می توانند در چنین مواردی کمک کنند. همچنین از دستگاه هایی که برای پشتیبانی از تهویه شش ها استفاده می شود و این واقعا برای ترمیم کارکردهای تنفسی انسان کمک می کند".

به گفته دانشمندان، در همه موارد از داروهای ضد ویروسی ایدز استفاده شده است و همچنان برای درمان دو بیمار از داروهای ضد بیماری ابولا نیز کار گرفته شده است.

سازمان بهداشت جهانی این داروها را به عنوان یک آزمایش تجربی مجاز اعلام کرده و در هفته های آینده مشخص خواهد شد که آنها چقدر مؤثر هستند.

سلواتوری کوریالی هماهنگ کننده این انستیتوت خاطر نشان کرد، که داروهای ضد ایدز «لپیناویر» و «ریتوناویر» نامیده می شوند، که آنها توسط یک شرکت بزرگ امریکایی تولید می شوند.

کوریالی گفت: "داروی سوم ضد ابولا ریمیدیزیور «Remdezevir» در ایتالیا موجود نبود، در حالی که ما برای درمان بیماران ایدز از داروهای دیگر استفاده می کنیم."

به گفته وی، داروی ضد ابولا قوی تر است و به همین دلیل در معالجه دو زوج کهن سال چینایی مورد استفاده قرار می گرفت.

نماینده انستیتوی اسپالانزانی گفت:- "بیمار سوم چند مشکل خاصی نداشت، برای درمان او تنها از داروهای ضد بیماری ایدز استفاده کردیم".

یادآوری می کنیم، که آنجلو بورلی رئیس خدمات نگهبانی مدنی ایتالیا پیش از این گفته بود، که در ایتالیا در نتیجه بیماری ویروس کرونا 14 نفر جان باخته و در مجموع 528 نفر آلوده به این بیماری شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала