Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با پیشنهاد جدید لیورپول، فن‌دایک به گران‌ترین مدافع جهان تبدیل می‌شود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک-بازیکن لیورپول
فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول می تواند پیشنهاد جدیدی به فن‌دایک بدهد تا او را به عنوان بهترین و قیمت‌ترین مدافع جهان تبدیل کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، ویرجیل فن‌دایک مدافع هالندی باشگاه لیورپول در دو سال گذشته بخش مهمی از موفقیت‌های این تیم بوده است. سرخ پوشان لندن با حضور این مدافع توانستند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند. در همین حال و بر اساس این گزارش، لیورپول می‌تواند در تابستان قرارداد جدیدی را به ویرجیل فن‌دایک ارائه دهد.

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول با فن دایک تمدید می کند

بر اساس گزارش Sportsmail لیورپول در حال حاضر هیچ مذاکره ای درباره توافق جدید با این مدافع هالندی نداشته است. طبق ای گزارش، دستمزد هفتگی وی از 120،000 پوند در هفته به 150،000 پوند در افزایش می یابد. لیورپول روز پنجشنبه اعلام کرد که با وجود خرج 223 میلیون پوندی برای بازیکنان در سال گذشته 42 میلیون پوند سود پیش از مالیات کسب کرده اند.

پیش از نیز پل اینس مدافع اسبق فوتبال انگلیس در مورد شایعات پیرامون تمایل رئال مادرید به حرید فن دایک مدافع هلندی لیورپول صحبت کرد. او در این خصوص اظهار داشت:«آیا کسی به سراغ فن دایک می آید؟ وقتی رئال  و بارسا تماس بگیرند، خیلی سخت است که رد کنی. این یکی از چیزهایی است که وقتی موفق می شوی باید مراقبش باشی. وقتی بازیکنی در تیمی نظیر لیورپول می درخشد باشگاه هایی نظیر بارسا و رئال به سراغش می روند».

 فن‌دایک در این رقابت ها تاکنون 37 بازی برای لیورپول انجام داده است و از بازیکنانی است که بیشترین حضور در زمین داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала