در چین 46 % مبتلایان به کرونا درمان شدند

© AP Photo / Vincent Thianدر چین 46 % مبتلایان به کرونا درمان شدند
در چین 46 % مبتلایان به کرونا درمان شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس اعلام کمیته بهداشت دولت چین، تقریبا 46 درصد از کل آلوده شده‌ها در حال حاضر درمان شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام کمیته بهداشت دولت چین، تقریبا 46 درصد از کل آلوده شده‌ها به ویرووس کرونا در این کشور، در حال حاضر درمان شده و از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.
براساس داده های اخیر در این کشور، تعداد موارد تایید شده از عفونت کروناویروس در چین به 78 هزار و 824 نفر رسیده است که از این تعداد 36117 مورد درمان شده و از بیمارستان ها مرخص شده اند که 45.8 درصد از کل موارد را تشکیل می دهد.

کرونا ویروس در لتوانیا هم ثبت شد - اسپوتنیک افغانستان
کرونا ویروس در لتوانیا هم ثبت شد

در شهر هوبی، این بیماری همه گیر، 65914 مورد از عفونت شناسایی شده است که از این تعداد، 2682 نفر جان داده اند، میزان مرگ و میر 4 درصد بوده است.
اخیراً وضعیت اپیدمیولوژیک در چین رو به بهبود است ، طی یک روز گذشته 327 مورد جدید عفونت در سراسر کشور شناسایی شده است ، در حالی که تنها 9 مورد در خارج از هوبی گزارش شده است. برای اولین بار تعداد بیماران مرخص شده در روز از 3 هزار نفر فراتر رفت. طی یک روز گذشته، 44 مورد کشته به ثبت رسیده است که از این تعداد 41 مورد در شهر هوبی است.
درمجموع ، این بیماری جان 2788 نفر را گرفت.
یادآوری می کنیم، که مقام های چینایی در 31 دسمبر سال 2019 از شیوع سینه بغل/پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور(ولایت هوبئی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده و گفتند که این یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی گسترش این بیماری را از فوریت هایی با اهمیت بین المللی تشخیص و نام رسمی این بیماری را - COVID-19 گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала