Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اینتر: بازی بدون تماشاگر عجیب و خطرناک است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در پیوند به دیدار تیمش برابر یوونتوس پشت درهای بسته می‌گوید جو ورزشگاه بسیار عجیب می‌شود و اول این حس به شما دست می‌دهد که در جلسه تمرینی حاضر شده‌اید.

به گزارش اسپوتنیک، بازی تیم‌های یوونتوس و اینتر به دلیل پیش‌گیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر خواهد بود. سرمربی اینتر در خصوص برگزاری این دیدار پشت درهای بسته در صحبت با رسانه‌ها گفت:«من با ایتالیا مقابل کرواسی پشت درهای بسته بازی کرده‌ام. جو ورزشگاه بسیار عجیب می‌شود و اول این حس به شما دست می‌دهد که در جلسه تمرینی حاضر شده‌اید. این باعث می‌شود تیم رفتار خطرناکی کداشته باشد، اما بازیکنان ما در آن بازی توانستند به جریان دیدار مسلط شوند».

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دربی ایتالیا، قطعاً بدون تماشاگر

کونته در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد دیدار تیمش برابر یوونتوس نیز اظهار داشت:«یک بازی مهم مقابل یوونتوس داریم. این هم یکی از بازی‌های مهمی است که اخیراً داشته‌ایم. زمانی که به پایان این مقطع برسیم، خواهیم فهمید که چقدر تا سطح ایده‌آل فاصله داریم. من مطمئنم که بازی مقابل یوونتوس به ما شناخت بهتری از وضعیت فعلی‌مان می‌دهد. هنوز راهی طولانی در پیش است و و کارهای زیادی باید انجام دهیم».

اینتر در هفته بیست و ششم سری‌آ در یک بازی حساس در خانه رقیب دیرینه‌اش یوونتوس به میدان می‌رود. به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، تورین یکی از مناطقی است که در آن مواردی از ابتلا به کرونا گزارش و به همین دلیل این شهر قرنطینه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала