Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی بلجیم: هازار به یورو 2020 باز خواهد گشت

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی سابق اورتون و فعلی بلجیم می‌گوید که ادن هازارد در این فصل دوباره در اختیار بلانکو خواهد بود.

به گزارش اسپوتینیک و به نقل از سایت "گل"، روبرتو مارتینز، در تازه‌ترین‌صحبت‌هایش در مورد ستار تیمش "ادن هازارد" گفتگو کرده است. مارتینز در مورد بازگشت ادن هازارد به یورو 2020 گفت:«او به موقع بازی می‌کند تا در یورو 2020 برای بلجیم بازی کند. با این حال هازارد قبل از پایان فصل دوباره به لوس بلانکوس باز میگردد و در نتیجه فرصتی برای وی فراهم می‌شود تا در ترکیب تیم ملی‌اش در یورو 2020 به میدان برود».

سرمربی تیم ملی بلجیم در ادامه صحبت‌هایش همچنان در این مورد گفت:«ما در حال حاضر با هازارد در تماس هستیم. هرکس از آسیب دیدگی وی ناراحت شد اما این بخشی از زندگی یک فوتبالیست است. در هشت سال گذشته ، او بازی های معدودی را از دست داد اما من اطمینان دارم که او قبل از آخرین بازی در لالیگا در این تابستان باز خواهد گشت و بازیکن بزرگی برای رئال خواهد بود. حتی اگر کادر پزشکی رئال مادرید از نظرات من استفاده نکند، ما با آنها در تماس هستیم».

این ستاره بلجیمی تابستان سال گذشته از چلسی به رئال مادرید آمد. کهکشانی‌ها امید بسیاری داشتند تا او در ترکیب تیم بدرخشد، اما مصدومیت‌های پی‌هم مانع درخشش او شد. هزارد توانست تنها 10 بازی در لیگ بازی کند که در آن وی یک گل و چهار پاس گل داشته است. او ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد و پس از شکستگی خط مو در پای خود بیش از دو ماه از عمل خارج شد.

از زمان اولین حضور در سال 2008  او به عنوان بازیکن کلید تیم ملی بلجیم تبدیل شده و به آنها کمک کرد تا در جام جهانی 2018 روسیه سوم شوند. هازارد در کل 106 بازی و 32 گل برای تیمی که در رده بندی شماره یک در رده بندی فیفا قرار دارد، به ثمر رسانده است.

هازرد در دیدار رئال برابر لوانته با مصدومیت شدید مواجه شد و برای سه ماه نمی‌تواند به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала