Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محمد صلاح به‌زودی کهکشانی‌ می‌شود

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره سابق تیم فوتبال لیورپول به این باور است که ستاره مصری این تیم به زودی به جمع سفیدپوشان مادرید می‌پیوندد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، گری نویل، اسطوره پیشین باشگاه لیورپول در صحبت‌ با رسانه‌ها می‌گوید که محمد صلاح، مهاجم مصری سرخ‌پوشان لندن در تابستان آینده به رئال مادرید خواهد رفت.

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
صلاح از لیورپول جدا می‌شود؟
نویل در این خصوص اظهار داشت:«18 ماه پیش گفتم که فکر می‌کنم محمد صلاح لیورپول را به زودی ترک کند. فکر می‌کنم فهمیدن این موضوع که هواداران لیورپول عشق چندانی به صلاح نشان نمی‌دهند، کار سختی نباشد. معتقدم این احساس پیرامون صلاح وجود دارد که وی قصد دارد برای رئال بازی کند یا بارسلونا».

و حالا به نظر می‌رسد، ستاره تیم ملی مصر می‌تواند به یکی از اهداف گرانقیمت رئال مادرید بدل شود. سفیدپوشان تابستان سال گذشته برای به خدمت گرفتن ادن هازارد خزانه خود را خالی کردند اما تاثیر مرد بلجیمی با مصدومیت‌های پیاپی محدود شد و مصدومیت اخیر وی از ناحیه قوزک پا، او را تا پاین فصل خانه‌نشین کرد.

براساس این گزارش، این انتقال دست کم 162 میلیون دالر خرج روی دست رئال خواهد گذاشت اما با وجود اینکه این رقم بسیار دهن پرکن به نظر می‌رسد اما در مقایسه با برچسب قیمتی که روی کیلین امباپه به عنوان یکی دیگر از اهداف احتمالی رئال وجود دارد، رنگ می‌بازد؛ در واقع پرز در صورتی که برای جذب مرد فرانسوی مصمم شود باید حدود 2 برابر مبلغی را که برای صلاح کنار گذاشته است، پیاده شود.

مرد مصری همواره یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ در مسیر تبدیل شدن به یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال اروپا بوده است. دوران حضور وی در آنفیلد با 90 گل در 140 بازی در تمامی رقابت‌ها همراه بوده است؛ آماری که وی را به یکی از پرهواخواه‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала