Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با سه گزینه رئال برای نوک حمله آشنا شوید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله تیمش و حل مشکل گلزنی در این تیم در تابستان سه بازیکن بزرگ نام را تحت تعقیب خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود درخشش بنزما در این فصل اما زیدان از وضعیت آمار گلزنی تیمش راضی نیست و توجه به مصدومیت طولاتی مدت ادن هازارد، عدم درخشش گرت بیل و عدم اطمینان رئال به لوکا یوویچ کهکشانی ها مشکلات زیادی در امر گلزنی تیم شان در رقابت های لالیگا دارند.

روزنامه مارکا میگوید، تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ، ارینگ هالند مهاجم جدید و گلزن دورتمند و لاوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر که مد نظر بارسا نیز است، سه گزینه رئال مادرید هستند.

ورنر در کنار رئال از تیم های لیگ برتری از جمله لیورپول هم پیشنهاد دارد. از سویی دیگر نیز لاوتارو هم به یکی از بازیکنان اصلی مد نظر بارسلونا تبدل شده و احتمال میرود جذب این بازیکن برای رئال نیز آسان نباشد.

به نظر میرسد متحمل گزینه برای رئال مادرید، ارلینگ هالند باشد. پدیده این فصل فوتبال اروپا که در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دورتمند پیوست و در حال حاضر نظر عملکرد فوق العاده در این تیم دارد.

روزنامه مارکا میگوید، هالند برای رئال نزدیک به 75 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و در صورت جذب این بازیکن، مشکلات خط حمله رئال مادرید حل خواهد شد.

بدون شک رئال با خرید این بازیکن یا دو گزینه دیگر فکری برای فروش لوکا یوویچ خواهد کرد که از زمان آمدنش به مادرید به هیچ عنوان نتوانسته در تاکتیک های زیدان جای باز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала