Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگير: مقابل بنگلادش نتيجه نگيريم، من مسئولم نه فدراسيون+عکس

© AFFانوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور
انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور مدعی شد که برای پیروزی برابر بنگلا‌دش باید متحد بود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان به تاریخ 7 حمل سال 1398، در جدالی حساس به مصاف بنگلادش در چهارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.

این دیدار در ورزشگاه سیل‌هت به میزبانی بنگلادشی‌ها برگزار خواهد شد و تیم حریف از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.

شیران خراسانی برای صعود به دور بعدی نیاز به پیروزی در این دیدار دارند و سرمربی تیم ملی فوتبال کشور لحظاتی قبل مدعی شد که شاگردانش باید از این فرصت استفاده کنند و در صورت شکست تیم ملی مسئولیت این شکست با اوست.

دستگیر در انستاگرامش در این مورد نوشت:« در مرحله حساسی قرار داريم. مسابقه پيش رو برابر بنگلادش يكی از رقابت هاي مهم تيم ملي است كه بايد تمام توان مان را براي پيروزي در اين جدال به كار گيريم. بنابراين من بعنوان سرمربی تيم ملي مسئوليت همه چيز اين مسابقه را به گردن ميگيرم و تاكيد ميكنم كه ما با تمام قوا براي شكست بنگلادش آماده می‌شويم. در صورتی كه نتوانيم ازين بازی سربلند بيرون شويم، هيچ كسی حتي بازيكنان و فدراسيون فوتبال مقصر نيست. جاي اشتباه نداريم و براي پيروزی بايد همه تيم متحد باشد. از شما عاشقان تيم ملي كه هميشه حامي ما بوديد و هستيد، تقاضا ميكنم با دادن روحيه و اميد، كمك كنيد تا حاشيه ها از تيم ملي دوست داشتنی مان دور شود تا بتوانيم درين آزمون مهم همه موفق شويم.»

این در حالیست که در دیدار قبلی افغانستان – بنگلادش، بازیکنان تیم ملی کشور با نتیجه 0-1 موفق به شکست این تیم شده بودند.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشور در گروه با 4 امتیاز از 5 بازی در رده سوم گروه E قرار دارد و بنگلادش با 1 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала