سازمان امنیت و همکاری اروپا حمله بر خبرنگاران اسپوتنیک ترکیه را محکوم کرد

© Photo / OSCE/Mikhail Evstafievسازمان امنیت و همکاری اروپا حمله بر خبرنگاران اسپوتنیک ترکیه را محکوم کرد
سازمان امنیت و همکاری اروپا حمله بر خبرنگاران اسپوتنیک ترکیه را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوول امور آزادی بیان رسانه‌ها در سازمان امنیت و همکاری اروپا، تلاش حمله بر خبرنگاران آژانس خبری روسی اسپوتنیک در ترکیه و تهدیدات به آدرس آنها را، محکوم کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آرلر دیزیر، مسوول امور آزادی بیان رسانه‌ها در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز (یکشنبه، ۱ مارچ)، تلاش حمله بر خبرنگاران آژانس خبری روسی اسپوتنیک در ترکیه و تهدیدات به آدرس آنها را، محکوم کرده است.

ادامه تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
ادامه تهدیدات به آدرس آژانس خبری اسپوتنیک ترکیه

وی در صفحه توییترش نوشته است: "من تلاش حمله بر سه کارمند اسپوتنیک در ترکیه در نزدیکی منازل شان در انقره و تهدیدات به آدرس آنها شام دیروز، را محکوم می‌کنم. من همچنان از خبرهای که گویا آنها بخاطر مقالات بازداشت شده اند. من از مقامات می‌خواهم تا امنیت خبرنگاران خارجی را تامین کنند".

قابل ذکر است که شب گذشته، حوالی ساعت ۲۲.۳۰ تا ۲۳.۰۰ به خانه‌های سه کارمند خبرگزاری اسپوتنیک در انقره حمله شد و گروهی سازماندهی شده سعی داشتند به خانه هایشان نفوذ کنند در حالی که شعارهای ملی گرایانه، توهین و تهدید آمیز سر می‌دادند. مهاجمان سعی داشتند در را بشکنند. کارمندان اسپوتنیک به ترکیه به پولیس مراجعه کرده و اکنون شواهدی ارائه می‌دهند که در هر کدام از این گروه ها بیش از ۱۰ نفر بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала