سخنگوی کرملین در پاسخ به درخواست اردوغان برای ترک سوریه واکنش داد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی رئیس جمهور روسیه به تماس اردوغان پاسخ داد
سخنگوی رئیس جمهور روسیه به تماس اردوغان پاسخ داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه می گوید که روسیه اولین کشوری است که به طور مشروع سربازان اش در منطقه فعالیت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در یک برنامه تلویزیونی گفت که روسیه تنهای کشوری است که سربازانش در سوریه به طور قانونی هستند.

سخنگوی کرملین در مورد اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه که چندی قبل با ولادیمیر پوتین رئیس روسیه داشت، توضیحات داد که انقره خواست او "را یک به یک" با مقامات سوریه بگذارند.

پسکوف می افزاید که روسیه به درخواست مشروع رهبری سوریه در منطقه فعالیت می کند: "سایر نظامی دیگر برخلاف هنجارها و اصول حقوق بین الملل در سوریه هستند".

قوای هوائی ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
جنگ ترکیه با سوریه در حریم هوایی ادلب

سخنگوی رهبر تاکید می کند که ارتش سوریه در حال جنگ و مبارزه با تروریست ها است و این تروریست ها در سوریه به پایگاه‌های نظامی روسیه حمله می کنند.

او گفت: "بنابر این، مبارزه با این عناصر تروریستی ادامه خواهد یافت".

به گفته سخنگوی کرملین، قرار است ولادیمیر پوتین رهبر روسیه با اردوغان رئیس جمهور ترکیه هفته آینده در مسکو دیدار کنند، در دیدار آنها دیدگاه های خود را در مورد اجرای توافق‌نامه سوچی در میان می گذارند، و مشخص خواهد شد که به چه تعهدات قبلی "طرفین باید عمل کنند".

او تاکید می کند که این یک دیدار عادی نخواهد بود.

اوضاع در منطقه زمانی وخیم شد که 27 ماه فبروی نظامیان گروه تروریستی "حیات تحریر الشام" به ارتش سوریه در منطقه "بهون" حمله کردند. نیروهای هوایی سوریه در یک حمله تلافی جویانه 33 سرباز ترکیه را مورد هدف قرار دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала