Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برادران اینزاگی پادشاهان فوتبال باشگاهی ایتالیا + عکس

© Sputnik / Александр Имедашвили /  مراجعه به بانک تصاویر فیلیپو اینزاگی
فیلیپو اینزاگی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادران اینزاگی، فیلیپو و سیمونه پس از دوران درخشان بازیگری در مربی‌گری هم فوق‌العاده عمل‌ کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، در زمان بازیکن بودن قطعا فیلیپو اینزاگی مهاجم اسبق تیم‌های یوونتوس و آ.ث میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا به‌حدی درجه‌ یک بود، که کمتر کسی در ذهنش مانده که در فوتبال کسی به نام سیمونه اینزاگی هم وجود داشته است؛ اما سیمونه اینزاگی در زمینه‌ی مربی‌گری نه تنها فراتر از برادر عمل‌کرده است بلکه توانسته با تیم نه‌چندان قدرتمند لاتزیو حداقل در قیاس با تیم‌های متمولی چون یوونتوس و اینتر میلان صدرنشین سطح اول فوتبال ایتالیا شود.

شاید دقیقا همان وضعیتی که سیمونه در زمان بازی‌کردن فوتبال داشت را فیلیپو در مقطع و دوران سرمربی‌گری پشت سر می‌گذارد، فیلیپو اینزاگی هم صدرنشین هست در فوتبال ایتالیا اما در سطح دوم و در سری بی.

با برد 2-0 لاتزیو مقابل بولونیا در هفته بیست و ششم سری آ، تیم سیمونه اینزاگی با انجام یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس، با 62 امتیاز صدرنشین سری آ شد. از سوی دیگر بنونتو، تیم تحت هدایت فیلیپو اینزاگی از ابتدای فصل، صدرنشین بی رقیب سری بی بوده است. بنونتو با 63 امتیاز از 26 بازی و اختلافی 17 امتیازی نسبت به تیم دوم (فروزینونه) در آستانه قهرمانی سری بی و صعود به سری آ است. به نقل از شبکه تلویزیونی ایتالین فوتبال؛ درحال حاضر فوتبال ایتالیا تحت سلطه برادران اینزاگی قرار دارد. لاتزیو در سری آ و بنونتو در سری بی، صدرنشین هستند:

View this post on Instagram

A post shared by Italian Football TV (IFTV) (@italianfootballtv) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала