Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز شروط ماندن مسی در بارسا را فاش کرد

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در گفت‌وگویی مدعی شد که در صورت فراهم سازی شرایط بهتراز سوی مدیران باشگاه، مسی در بارسا خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند ماه اخیر لیونل مسی با مدیران بارسا روابط خوبی ندارد و این مسئله باعث شده است که برخی رسانه‌ها از احتمال جدایی مسی در پایان فصل سخن بزنند.

Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کورتوا: از مسی نمی‌ترسم، اوشبیه بازیکنان لوانته و سلتا است+ویدیو

لوئیز سوارز، همتیمی و از دوستان نزدیک مسی، امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که در صورت ساختن تیم با کیفیت از سوی مدیران بارسا برای فصل‌های بعدی این بازیکن در این تیم خواهد ماند.

سوارز گفت:« نگرانی‌ها وجود دارد، زیرا مسی معتقد است که با تیم فعلی رسیدن به اهدافی که تعیین کرده ممکن نیست. مسی سال‌هاست که در اینجا است و او بارسلونا را خانه‌اش می‌داند، اما ماندن او بستگی به مدیران بارسلونا دارد و در صورتی‎که آن‎ها تیم رقابتی بسازند، مسی خواهند ماند. من فکر می‌کنم مدیران بارسا این موضوع را درک کرده اند و آن‌ها باید درک کرده باشند که برای حفظ بهترین بازیکن تاریخ و باشگاه چنین چیزی لازم است. امیدوارم او در این‌جا بماند و به کارش در بارسا پایان دهد.»

سوارز در ادامه به جذب بازیکن جدید نیز اشاره داشت و از خرید جدید در باشگاه استقبال کرد.

سوارز افزود:« من درک می‌کنم که چند سال سن دارم. من به چالش جدید خوشبین هستم و از آن استقبال می‌کنم. رقابت سالم به نفع تیم است و مارتین بازیکن خوبی است. او بهترین بازیکن لگانس بود و می‌خواهد در این‎جا هواداران را شگفت زده کند. من مطمئن هستم که با وجود بازیکنان بارسا در این امر موفق خواهد شد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала