Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی یوفا از ویروس کرونا در یورو 2020

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا اعتراف کرد که نگرانی‌های مبنی به ویروس‌کرونا در یورو 2020 موجود است.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های یورو 2020 قرار است از 12 جون در رُم آغاز شود اما اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به "یوفا" می‌گوید که با گسترش کروناویروس، توصیه‌های بهداشتی درباره مسابقات 12 کشور را دنبال می‌کند.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
جلسه اضطراری سری آ برای مقابله با کرونا

قرار است کمیته اجرایی یوفا روز دوشنبه در آمستردام با کروناویروس و یورو 2020 در صدر دستور کار قرار بگیرد پس از اینکه یک بازی در ایتالیا در هفته گذشته لغو شد، با شیوع کروس ویرونا، اکنون بر چندین کشور اروپایی تأثیر گذاشته است. موارد ویروس که اکنون به اسپانیا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوییس، هالند، ناروی و اتریش سرایت کرده و تقریباً 3000 نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده، شاهد وقوع چندین رویداد مهم ورزشی است که از جمله آنها می‌توان به بازی شش ملت بین ایرلند اشاره کرد و ایتالیا در صورت عدم حضور کروناویروس، علائم سؤال بر زنده ماندن بازیهای المپیک توکیو نیز خواهد داشت.

مسابقات قهرمانی اروپا امسال قرار است در 12 کشور مختلف برگزار شود و 2.5 میلیون تکت برای هواداران در دسترس است، در صورتی که گسترش کرونا ویروس با سرعت فعلی خود ادامه یابد، یا به عنوان یک بیماری همه‌گیر اعلام خواهد شد که در بدنه حاکمه اروپا جدی خواهد بود، توسط سازمان بهداشت جهانی مسابقه افتتاحیه این مسابقات قرار است 12 جون در رم برگزار شود.

 

یوفا و "نظارت بر وضعیت"

میشل اووا معاون رئیس یوفا روز جمعه گفت که با وجود این که اوضاع خوب نیست، هیچ یک از مسابقات یوفا به تعویق نمی‌افتد یا لغو نمی‌شود اما افزود که اگر اوضاع بدتر شود، وضعیت ممکن است تغییر کند.

یوفا گفته است که با آژانس‌های بهداشتی و دولت‌های کشورها همکاری نزدیک دارد و "دائماً وضعیت را تحت نظر دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала