رئیس عمومی خبرگزاری روسیه امروز "پوتین بی صداقتی را دوست ندارد"+عکس

© Sputnik / Maksim Blinovدیمیتری کیسیلوف
دیمیتری کیسیلوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمتری کیسیلوف رئیس عمومی خبرگزاری روسیه امروز فعالیت ترکیه در سوریه را ارزیابی نموده گفت: "پوتین بی صداقتی را دوست ندارد".

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کیسیلوف در برنامه "اخبار هفته" در کانال "روسیه1 " گفت که اقدامات انقره در مقابل آژانس اسپوتنیک در ترکیه بر فضای نشست آینده رهبران روسیه و ترکیه تأثیر منفی می گذارد.

وی افزود "اگر ما در آستانه یک نشست احتمالی مسکو در مورد ایجاد جو صحبت کنیم ، دقیق میتوان گفت که تجاوز بر دفتر نماینده خبرگزاری بین المللی Sputnik در انقره و استانبول هم از طرف برخی از فعالین بازداشت نشده و شورشیان و هم پلیس ترکیه وضع فعلی بین روسیه و ترکیه را بهبود نمی بخشد" . 

کیسیلوف گفت: "چنین به نظر می رسد که در آستانه این دیدار اردوغان به ایجاد فضای مساعد برای او آمادگی نمی گیرد. او با از دست  دادن روابط با اروپا و جهان عرب، مداخله در لیبیا، آغاز عملیات نظامی علیه ارتش سوریه، بدون در نظر گرفتن نظریات ایران، فقط همدردی ناتو با کلمات را بدست آورد، رئیس جمهور ترکیه یک ماجراجویی خطرناک را آغاز کرده است که ایالات متحده بر اساس انتقام، او را با خوشحالی تحت فشار قرار می دهد".
به گفته كیسیلوف، اردوغان تنها در روابط با روسیه موفق بود، اما در عین حال مرتکب"اشتباه پس از اشتباه" می شود.
وی گفت: "حتی به طور کامل مشخص نیست که آیا بی احتیاط است یا اهداف دیگری را باخود دارد".
" كیسییلوف گفت: "تاكنون روسیه در مقابل ترکیه احتیاطانه عمل می نماید و شانس برای اردوغان می دهد، اما واضح است كه كرملین صبر و حوصله محدود دارد و آنچه كه پوتین واقعاً دوست ندارد، اشخاص ناصادق و از همه بدتر دو رویه می باشد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала