Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو می‌خواهد به رئال مادرید برگردد

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادواردو آگویره دوست کریستیانو رونالدو که فوق ستاره پرتگالی را در دیدار شب گذشته ال‌کلاسیکو همرای می‌کرد می‌گوید رونالدو دوست دارد به رئال بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک،  یک خبرنگار ورزشی اسپانیایی به نام ادو آگیره که گویا با رونالدو هم ارتباط دارد، در برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا مدعی شد که رونالدو بعد از دو سال از زمان خروجش از سانتیاگو برنابئو اکنون دوست دارد که دوباره به رئال مادرید برگردد.

کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو با رییس باشگاه رئال آشتی کرد
آگویره در صحبت با تلویزیون «چیرنگیتو» در این خصوص اظهار داشت:«اکنون او کاملاً روی یوونتوس متمرکز است اما در فوتبال هیچگاه نگویید "هرگز." من نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد، هیچ کس این را نمی‌اند. اما گفته می‌توانم که کریستیانو تمایل به بازگشت به رئال مادرید دارد. او هنگامی که به برنابئو آمد محبت مادرید را احساس کرد. این مورد او را هیجان‌زده کرده و احتمال بازگشت او را شدت می‌بخشد».

کریستیانو رونالدو شب گذشته در ال کلاسیکو در مادرید حضور یافت و دیدار تیم سابقش برابر بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد. رونالدو در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده در سری A است و در مجموع 74 بازی‌اش برای یوونتوس از تابستان سال 2018 تا کنون 53 گل زده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала