Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: ما شایستۀ این برد بودیم، گل وینیسیوس فوق‌العاده بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به ستایش از ستاره برازیلی تیمش پرداخت و او را شایستۀ چنین گل مهمی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس، سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پیروزی 2 – 0 تیمش در دیدار حساس ال کلاسیکو در نشست خبری حضور پیدا کرد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صبحت کرد.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
رئال 2 بارسا 0؛ وینیسیوس صدر را از بارسا گرفت

زیدان در مورد نحوه بازی شاگردانش در این دیدار اظهار داشت:«احساس خوبی دارم. نیمه اول سختی بود اما همه چیز برابر بود. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. در حمله بهتر از حریف بودیم. همچنین در پرس خیلی برتر بودیم. برابر تیم هایی همچون بارسلونا باید پرس کرد چون اگر اجازه دهید بازی مورد نظرشان را به نمایش بگذارند دنبال توپ می دوید و اگر این اتفاق بیفتد شرایط به نفعتان پیش نخواهد رفت».

زیدان در مورد گل ستاره برازیلی تیمش گفت:«خوشحالم که گلزنی کرد. شایسته‌اش بود گل مهمی برابر رقیب بزرگی به ثمر رساند. برای او خوشحالیم. دوست داشتم ضربه ایسکو هم به گل تبدیل می شد اما مارک آندره تراشتگن فوق العاده عمل کرد. آنها بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. ما شایسته این برد بودیم. سه امتیاز را به دست آوردیم و از بازی و نتیجه خشنودیم. باید پیروز می شدیم».

سرمربی رئال مادرید در پایان به هواداران اشاره کرد و گفت:«از آنها تشکر می کنم چون متوجه شدند در روز های سخت اهمیت زیادی برای تیم دارند. آن ها از دقیقه یک تا پایان از ما حمایت کردند. برنابئو، برنابئو است. ما صدرنشین هستیم. اهمیتی ندارد اما به تیم روحیه می دهد. ما بازی های سخت دیگری پیش رو داریم اما باید از این پیروزی لذت برد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала