Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه به وینیسیوس:«دیوانه‌ شده‌ای؟ چه خبر است» + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان دیدار شب گذشته رئال مادرید و بارسلونا درگیری های زیادی پیش آمد که یکی از آنها صحنه عصبانیت جرارد پیکه با وینیسیوس جونیور بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «مارکا»، جرارد پیکه مدافع بارسلونا به وینیسیوس جونیور در حین ال کلاسیکو توهین کرد. رئال مادرید شب گذشته موفق شد با دو گل برابر رقیب سنتی خود به پیروزی برسد. شاگردان زیدان که در دیدار رفت برابر بارسلونا در ورزشگاه خانگی این تیم به تساوی بدون گل رسیده بودند، دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاگردان کیکه ستین بودند.

دیدار دو تیم با فراز و نشیب ها و موقعیت هایی برای هر دوی آنها همراه بود و در نهایت این وینیسیوس جونیور بود که در فاصله کمتر از 20 دقیقه تا پایان بازی موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند و اولین گل بازی را به ثمر برساند. اما پیش از این اتفاق در یک صحنه این بازیکن برازیلی پس از خطای بازیکن حریف خود را در محوطه جریمه به زمین انداخت و معتقد بود که داور باید یک پنالتی به سود تیمش اعلام کند.

در صحنه منجر به این درگیری، وینیسیوس در محوطه جریمه رئال خود را به زمین انداخته و مشخص بود قصد دارد از داور پنالتی بگیرد. حرکتی که عصبانیت جرارد پیکه را به دنبال داشت. پیکه که از فریادها و درخواست‌های وینیسیوس از داورمسابقه برای اعلام پنالتی عصبانی شده بود به سمت او رفت و دوربین‌های تلویزیونی نشان دادند که بین این دو درگیری لفظی اتفاق افتاده است. بر اساس آنچه در تصاویر مشخص است پیکه به وینیسیوس می‌گوید:«دیوانه‌ شده‌ای؟ چه خبر است؟ من حتی لمست هم نکردم. حتی لمست هم نکردم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала