چطور در سالون طیاره از کروناویروس جلوگیری کرد

© Depositphotos.com / CandyBoxImagesمسافرین طیاره
مسافرین طیاره - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به مسافرین توضیحات داده شده است که چطور می توان از کرونا ویروس در سالون طیاره جلوگیری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان نشریه Independent در مورد چگونگی محافظت از صحت حین پرواز توضیحات داده گفتد که کرونا ویروس در جهان سریع نفوذ نموده و تعداد بیشتری کشورها را به اسارت گرفته است. اما هیچ کسی پرواز طیارات بین کشورهای مختلف را لغو نکرده است.

علمای فاریاب: هر کس به کرونا باور دارد، مسلمان نیست - اسپوتنیک افغانستان
علمای فاریاب: هر کس به کرونا باور دارد، مسلمان نیست

خطر ابتلا به کروناویروس از طریق هوا در هواپیما بسیار کم است. استثنا فقط در شرایطی است که ناقل عفونت در کنار شما نشسته باشد. به طور معمول، هوای داخل کابین از بیرون کشیده می شود. ویروسها فضای نازک و سرد را دوست ندارند ، بنابراین کاملاً بی خطر است. اما این تنها نصف از هوای داخل کابین است. 50% دیگر در فیلترها گردش می کند. آنها مشابه مواردی هستند که در اتاق عملیات شفاخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین، می توان از طریق تماس با حامل یا لمس کردن سطحی که تحریک کننده ویروس در آن باقی می ماند، کرونا ویروس را گرفت. شرکت های هواپیمایی که پرواز خود را به کشورهای آلوده به koronavirus ادامه می دهند ، ضد عفونی شدن در هواپیما را افزایش داده اند. اما روشهای اضافی ضرری نخواهد داشت.

به طور خاص، می توانید دستمال ها، میز تاشو، میز و دیوار را با دستمال مرطوب ضد عفونی کنید. با این حال، این کار روی چوکی های بدون درز کار نخواهد کرد. بهتر است از مباشر بخواهید چوکی را از قبل در یک کاور بسته بندی کند که پس از آن می توان آنرا پاک کرد.

با این حال، متخصصان شستن مکرر دست ها با صابون یا درمان با ژل الکول را موثرترین روش برای محافظت از خود می دانند. دستکش و ماسک در طیاره قطعاً از شما محافظت نمی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала