Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا رکورد 45 ساله دروازه‌بان‌های رئال در ال‌کلاسیکوها را شکست

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کورتوا
کورتوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا در جریان پیروزی شب گذشته رئال مادرید توانست رفت و برگشت برابر بارسلونا کلین شیت کند.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان زیدان موفق شدند با دو گل وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز برابر حریف خود به پیروزی برسند و با کسب این سه امتیاز ارزشمند بار دیگر به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
طرح زیبای «بلیچرریپورت» از پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس

کورتوا مجموعا از 31 بازی فصل خود در پانزده تا کلین شیت کرده است. او در دو بازی مقابل بارسا گل نخورده و اولین دروازه بان رئال مادرید از فصل 75-1974 یعنی 45 سال پیش است که در هر دو ال کلاسیکوی رفت و برگشت گل نزد. در آن زمان کرویف کاپیتان بارسا بود. میگل آنخل دروازه بان رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت بود که رئال در برنابئو با نتیجه یک بر صفر برنده شد و کار در نیوکمپ با تساوی بدون گل تمام شد.

رئال مادرید فقط چهار بار در تاریخش دروازه بانی داشته که در هر دو ال کلاسیکوی رفت و برگشت گل نخورده اند. تجربیات قبلی در فصل های 36-35 و 58-57 بودند. پیش از آن نیز تنها دو بار در فصول 35 - 1934 و 58 - 1957 این اتفاق تکرار شده بود. کورتوا همچنین روند 12 بازی گلزنی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو از فصل 07 - 2006 را متوقف کرد. این بازیکن در مجموع این فصل از 31 بازی 15 کلین شیت برای تیمش به ثبت رسانده است.

 تیبو کورتوا یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود و بارها و بارها با نمایش درخشان خود موفق شد دروازه تیمش را نجات داد و آنها را همچنان امیدوار در بازی نگه دارد. این بازیکن در جریان دیدار رفت بین دو تیم که آذر ماه در نیوکمپ برگزار شده بود نیز دروازه خودد را بسته نگه داشت و این موفقیت را شب گذشته نیز تکرار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала