Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار جالب ستارۀ رئال در بازی مقابل بارسا + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ماریانو دیاز بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
ماریانو دیاز بازیکن رئال مادرید  Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریانو دیاز ستارۀ دومینیکن رئال مادرید شب گذشته در حالی دومین گل تیمش را به بارسا زد که در به ثمر رساندن این گل آماری خارق‌العاده از خود به جا گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ماریانو ستارۀ دومینکن رئال مادرید به کمتر از سه دقیقه نیاز داشت تا یک بحث جدی را باز کند. این یک ابهام بزرگ است که بهفمیم معیارهای زیدان برای فرصت دادن به بازیکنانش چیست اما حقیقت این است که بازیکن اسپانیایی – دومینیکنی از همه کمتر بازی کرده است. انرژی و شم گلزنی دارد که می تواند در خیلی از بازیها موثر باشد، به خصوص مقابل حریفان ی که روی کاغذ حریفان ساده‌ای هستند اما بسته بازی می‌کنند.

دیاز شب گذشته در دقیقه 90+2 دومین گل رئال مادرید را در ال‌کلاسیکو به ثمر رساند تا رئالی‌ها موفق شوند حریف کاتالان خود را با نتیجه 2-0 شکست دهند. ولی آماری که ماریانو در این بازی برای به ثمر رساندن این گل ثبت کرده در نوع خود آماری استثنایی است.

او در یک دقیقه موفق شد میخ آخر را بر تابوت بارسلونا بکوبد. او در اولین فرصتی که در این بازی پایش به توپ خورد، اولین شوت خود را روانه دروازه بلوگرانا کرد و موفق شد گلی را به ثمر برساند که خیال رئال را از پیروزی در این بازی و صدرنشینی در جدول لالیگا راحت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала