Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: وقتی در برنابئو شکست می‌خورید همه چیز دردناک است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه اعتراف کرد که بارسلونا در حالی نتیجه ال‌کلاسیکو را واگذار کرده که حریف مادرید وضعیت ایده‌‌آلی نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه پس از شکست شب گذشته بارسلونا برابر رئال مادرید مدعی شد که آنها به بدترین رئالی که او تا به حال در سانتیاگو برنابئو دیده بود، باخته اند.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی بارسا: این شکست معنانی خاصی نمی‌دهد و قرار نیست تنها مسی گل بزند

پیکه پس از بازی در «میکسد زون» ورزشگاه خانگی رئال مادرید به خبرنگاران گفت:«رئال مادرید در نیمه اول ضعیف ترین رئال مادریدی بود که من در سانتیاگو برنابئو با آن روبرو شده بودم. ما شانس این که به آنها ضربه بزنیم را داشتیم اما از آن استفاده نکردیم».

پیکه در ادامه صحبت‌هایش همچنان افزود:«باید در نیمه دوم بهتر از آنها بازی می کردیم اما مدام توپ ها را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد که اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا کند. از این که به آنها باختیم ناراحتم چون هیچ تاثیر خاصی در زمین نداشتند و این را به عنوان یک انتقاد مطرح نمی کنم. همه ما مشکلاتی در باشگاهمان داریم. اما من احساس می کنم که موقعیت بسیار خوبی را برای بارسلونا از دست دادیم. وقتی در برنابئو شکست می خورید همه چیز دردناک است چون اهمیت این بازی بسیار بالاست اما اگر می بردیم قدم بزرگی را برداشته بودیم».

دو گل از وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز باعث شد که رئال مادرید یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورد و بار دیگر به صدر جدول رقابت های لالیگا برگردد. دو تیم در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند اما شرایط در نیمه دوم متفاوت بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала