Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی از رکورد ژاوی در ال‌کلاسیکو عبور کرد

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستارۀ آرجنتینی بارسلونا بدون آنکه بدرخشد، موفق شد رکورد بیشترین شمار حضور بازیکنان بارسا در ال‌‌کلاسیکو را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با حضور در بازی ال کلاسیکوی شب گذشته، بازیکنی با بیشترین تعداد حضور در بازی ال کلاسیکو در تاریخ بارسلونا لقب گرفت. او شب گذشته چهل و سومین حضورش در ال کلاسیکو را تجربه کرد و بدین ترتیب از رکورد ژاوی که با 42 مصاف با رئال مادرید، صدرنشین این رنکینگ بود پیشی گرفت.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی بارسا: این شکست معنانی خاصی نمی‌دهد و قرار نیست تنها مسی گل بزند

مسی مجموعا 27 بار در رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال مادرید رفته، 8 بار در جام حذفی با این تیم دیدار کرده، 6 بار در سوپرکاپ اسپانیا مقابل کهکشانی ها قرار گرفته و دوبار هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بازی کرده است و فاصله اش با سرخیو راموس از نظر تعداد حضور در ال کلاسیکو، یک بازی است. فوق ستاره آبی‌اناری‌ها مجموعا در 17 باری که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفته، به 12 برد دست یافته و مجموعا 15 بار در این ورزشگاه به گل رسیده است.

در حال حاضر تنها بازیکنی که تا کنون توانسته در تعداد ال‌کلاسیکوهای بیشتری حضور داشته باشد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید است که تا کنون 44 بار در این بازی بزرگ به میدان رفته.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала