Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ نشانی از فوق ستارۀ بارسا نیست + عکس

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی همچنان در دیدارهای ال کلاسیکو برابر رئال مادرید عملکرد خوبی ارائه نمی دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی که بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های ال کلاسیکو به شمار می اید، نزدیک به دو سال و از می سال 2018 در باز کردن دروازه رئال مادرید ناکام مانده و امشب نیز این اتفاق برای کاپیتان بارسلونا رخ نداد. فوق ستاره آبی‌اناری‌ها یک بار در نیمه اول و در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما واکنش فوق العاده تیبو کورتوا مانع رخ دادن این اتفاق شد.

ستاره آرجنتینی پس از به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید نیز در مقابل دروازه این تیم صاحب موقعیت شد، اما تعلل او باعث شد مارسلو و در ادامه رافائل واران دروازه تیم شان را نجات دهند تا یک شب تلخ دیگر برای لیونل مسی در مقابل رئال مادرید با پذیرش شکست 0-2، از دست دادن صدرنشینی و ناکامی در باز کردن دروازه حریف تمام شود.

مسی پیش از این 15 بار در برنابئو موفق به گلزنی شده و هت تریک و دبل نیز در کارنامه او به ثبت رسیده بود، اما امشب او در مقابل خط دفاعی مستحکم رئال مادرید ناکام ماند تا دقایق عدم گلزنی او به این تیم به حدود 500 دقیقه برسد. عجیب اینجاست لیونل مسی پس از خروج کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید تاکنون موفق به گلزنی در ال‌کلاسیکو نشده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала