کشف یک موجود تازه مانند تمساح + عکس

CC0 / Pixabay / کشف یک موجود مانند تمساح + عکس
کشف یک موجود مانند تمساح + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساکنان ولز یک موجود مرموز شبیه تمساح را در ساحل رودخانه کشف کردند.

ساکنان ولز یک موجود مرموز شبیه تمساح را در ساحل رودخانه کشف کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Sta، ساکنان ولز یک موجود مرموز مرده را در ساحل رودخانه کشف کردند که همزمان شبیه ماهی و تمساح بود.

در ولز، زنی به نام کلر که نام خانوادگی وی افشا نشده است، گفت که پسر نوجوان وی موجودی را در راه مدرسه کشف کرده است و بلافاصله به مادرش زنگ زده تا در مورد این یافته به او بگوید. این زن گفت: "این یک حیوان واقعی بود. بد بوی بود و شروع به خورد کردن کرد".

یکی دیگر از ساکنان محلی عکسی از موجودی را در فیسبوک منتشر کرد که که به کنار رودخانه کشانده شده است و کاربران شروع به بحث و گفتگو در مورد گونه این جانور کردند. برخی احتمال دادند که این شبیه یک اردک ماهی است، برخی دیگر موجود مرموز را به عنوان سرسوسماری الیگاتوری میسی سی پی شناسایی کردند - ماهی بزرگی که بومی آمریکای شمالی و مرکزی است.

سخنگوی انجمن سلطنتی محافظت از حیوانات با اشاره به نگرانی فعالان حقوق حیوانات از این عکس ها گفت: "برای سالها نگه داشتن سرسوسماری های الیگاتوری می سی سی پی ممنوع بود. نگهداری این حیوانات بسیار دشوار است، زیرا آنها می توانند بسیار بزرگ شوند و نیازهای آنها در محیط بسته همانند نیازهایش در حیات وحش باقی می ماند. متأسفانه، صاحبان غالباً وقتی که نمی توانند نیازهای این حیوانات عجیب و غریب را تأمین کنند، آنها را  رها می کنند. "

ماهی سرسوسماری می سی سی پی تا 1.8 متر رشد می کند و می تواند بیش از 45 کیلوگرم وزن داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала