روش ساده نخست وزیر انگلیس برای مقابله با کرونا

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر روش ساده نخست وزیر انگلیس برای مقابله با کرونا
روش ساده نخست وزیر انگلیس برای مقابله با کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر انگلیس دریک جلسه اضطراری با اعضای کابینه خود در مورد نحوه «درست شستن» دست‌ها به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پس از برگزاری جلسه اضطراری با اعضای کابینه خود گفت که شیوع ویروس کرونا مشکلی است که احتمالا در روزها و هفته‌های پیشرو "ابعاد گسترده‌تری" پیدا خواهد کرد.

او گفت که دولت اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس را برداشته است و افزود که سیستم درمانی آمادگی کامل برای مقابله و تشخیص موارد ابتلا به این بیماری را دارد. 

انتشار کرونا ویروس به 64 کشور جهان - اسپوتنیک افغانستان
انتشار کرونا ویروس به 64 کشور جهان

او در ادامه تاکید کرد: «مهم است افراد طبق معمول به کارهایشان برسند و انگلیس آمادگی لازم را دارد.»

آقای جانسون همچنین از مردم خواست که به طور مرتب و «درست» با آب و صابون دست هایشان را بشورند تا از این طریق مانع پخش ویروس شده و به کنترل این بیماری کمک کنند اما افزود که روال کار و زندگی باید طبق معمول جاری باشد.

به گفته نخست وزیر انگلیس اگر همه اقدامات برای مقابله با این ویروس کشنده به گونه درست انجام شود، هر فرد این کشور بار دیگر در جشن تولد خود آهنگ «تولدت مبارک» را دوباره خواهد شنید.

ویروس کرونا نخستین بار حدود دو ماه پیش از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد. با جان باختن 31 تن دیگر در چین، شمار تلفات ویروس کرونا به 2943 نفر در این کشور رسید. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا از چین به 64 کشور دیگر جهان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала