میزان مرگ و میر ناشی از کرونا اعلام شد

© REUTERS / Twitter / @DAXA_TWمیزان مرگ و میر ناشی از کرونا اعلام شد
میزان مرگ و میر ناشی از کرونا اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر کل سازمان بهداشت اعلام کرده است که مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا 3.4 درصد است.

به گزارش اسپوتنیک، تدروس ادهانون دبیر کل سازمان بهداشت جهانی امروز 3 سه‌شنبه تاریخ 3 مارچ اعلام کرده است که میزان مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس جدید 3.4 درصد است و میزان مرگ و میر آنفولانزای فصلی کمتر از 1 درصد.
آقای ادهانون، افرود: "حدود 3.4% از موارد گزارش شده از کرونا ویروس در سراسر جهان درگذشت که این آما در مقایسه، آنفولانزای فصلی معمولاً به مراتب کمتر از 1% از مبتلایان را می کشد. "
به گفته وی ،کرونا ویروس به اندازه مؤثر آنفولانزا گسترش نمی یابد. ویروس هایی که هنوز اثر بیمار در آنها دیده نشده اند خطرناک هستند. با کرونا جدید، وضعیت فرق می کند. علاوه بر این، تنها 1% بیماران مبتلا به کروناویرس علائم بیماری ندارند یا در طی 2 روز ظاهر می شوند. افراد همچنین ایمنی نسبت به کروناویروس جدید ایجاد نکرده اند، بنابراین برخلاف آنفولانزا به شکل های جدی ایجاد می شود."
مدیر کل بهداشت جهان تأکید کرد: "این اختلافات بدان معنی است که ما نمی توانیم ویروس همه‌گیر چینایی را دقیقاً مانند آنفولانزا درمان کنیم. اما موارد مشابه زیادی وجود دارد.
براساس برآوردهای سازمان جهانی بهداشت، 89 میلیون ماسک محافظ، 76 میلیون جفت دستکش و 1.6 میلیون جفت عینک برای مقابله با ویروس کرونا در سراسر در یک ماه مورد نیاز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала