Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعیین تاریخ دیدارهای به تاخیر افتادۀ سری‌آ؛ اینتر هنوز مخالف است

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان جدید برگزاری تقابل تیم‌های یونتوس و اینتر و سایر دیدارهای معوقه سری‌آ ایتالیا مشخص شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسکای اسپورت» ایتالیا، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا، رقابت‌های سری‌آ ایتالیا هم تحت‌تأثیر این موضوع قرار گرفته و برگزاری برخی از بازی‌های این رقابت‌ها از جمله دربی ایتالیا به تعویق افتاده است. پیش از این قرار بود دربی ایتالیا میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر یکشنبه شب پشت در‌های بسته ورزشگاه آلیانتس شهر تورین برگزار شود، اما مسئولان برگزاری این مسابقات، انجام این بازی را به تاریخی دیگر موکول کردند.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
جلسه اضطراری سری آ برای مقابله با کرونا

در جلسۀ که میان نمایندگان باشگاه‌های سری‌آ، مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا و مسئولان سازمان لیگ سری‌آ برگزار شد، زمان جدید برگزاری بازی‌های معوقه از نو برنامه‌ریزی شد. بر اساس این گزارش، تقابل تیم‌های یوونتوس و اینتر موسوم به دربی ایتالیا در تاریخ 9 مارچ و در ساعت 7:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در این میان به نظر می‌رسد باشگاه اینتر با تاریخ اعلام شده برای دربی ایتالیا مخالف است. جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر پس از این نشست به تاریخ جدید برگزاری دربی ایتالیا معترض شد و در گفتگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» گفت:«ما مخالف برگزاری دربی ایتالیا در این تاریخ هستیم، چون همه چیز مثل سابق ماند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала