Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو – یونایتد؛ رکورد لیگ برتر شکسته می‌شود؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام یک نشریه انگلیسی، باشگاه منچستر یونایتد در صدر رقابت برای خرید سانچو ستاره تیم دورتموند قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «تلگراف» انگلیس، منچستریونایتد در صدر رقابت برای خرید جیدون سانچو در فصل تابستان قرار دارد و می‌خواهد این ستاره را خریداری کند. چند هفته پیش خبرهای مبنی بر تصمیم سانچو برای ترک دورتموند در پایان فصل، منتشر شد. حالا خبر رسیده است که شانس منچستريونايتد برای جذب وینگر جوان انگلیسی، از بقیه رقبایش بیشتر است.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
درخشش سانچو بهتر از دیگر ستاره‌های انگلستانی

بازگشت سانچو به لیگ برتر، بسیار پر هزینه خواهد بود و می توانیم شاهد شکسته شدن رکورد گرا‌نقیمت ترین ترانسفر این لیگ (پل پوگبا با 89 میلیون پوند از یوونتوس به منچستريونايتد)، باشیم. بر اساس این گزارش، منچستريونايتد تصمیم گرفته است هزینه ای هنگفت و رکوردشکن را برای جذب جیدون سانچو پرداخت کند. گفته می شود سانچو و تیم جدیدش، بر سر دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی به توافق رسیده اند و چیزی که باقی مانده، توافق بر سر رقم انتقال با دورتموند است.

این رقم به احتمال زیاد بالای 100 میلیون پوند خواهد بود. پیش از این خبرهای هم مبنی بر علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به سانچو هم شنیده شده است. که از مهم ترین آنها می توان به چلسی و لیورپول اشاره کرد. علاوه بر اینها، با توجه به وضعیت نامشخصی که لروی سانه در منچسترسیتی دارد و سابقه حضور سانچو در این تیم، سیتیزن ها هم برای جذب این بازیکن بدون شانس نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала