معاون ترامپ: داروی کرونا تا تابستان آماده استفاده می‌شود

© AP Photo / Pool/Kiyoshi Otaمعاون ترامپ: داروی کرونا تا تابستان آماده استفاده می‌شود
معاون ترامپ: داروی کرونا تا تابستان آماده استفاده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شرکت های داروسازی ایالات متحده ممکن است آزمایش های بالینی واکسن كرونا ویروس را در شش هفته آینده آغاز کنند.

 به گزارش اسپوتنیک، مایک پنس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و مسئول مدیریت بحران کرونا در این کشور در جمع خبرنگاران گفت: داروی بیماری کرونا تا تابستان پیشرو آماده خواهد شد.

مایک پنس در جریان یک نشست خبری در این زمینه گفت: «روش‌های درمانی برای بهبود حال افرادی که به کرونا دچار می‌شوند احتمالا تا تابستان یا حداکثر تا اوایل پاییز آینده آماده خواهد شد.»

 آمریکا: طی یک ماه و نیم آزمایش واکسن واکسن کرونا بالای انسان آغاز خواهد شد  - اسپوتنیک افغانستان
آمریکا: طی شش هفته آینده آزمایش واکسن کرونا بالای انسان آغاز می‌شود

وی همچنین با اعلام این که نخستین آزمایش‌های بالینی به منظور تهیه واکسن برای این بیماری «طی شش هفته آینده» انجام می‌شود، گفت که با این حال تهیه این واکسن ممکن است تا پایان سال جاری یا ابتدای سال آتی میلادی طول بکشد.

بر اساس آخرین داده‌ها ، 43 مورد ابتلا به کرونا ویروس در ایالات متحده ثبت شده است  وشش نفر از اثر ابتلا به این ویروس کشنده جان باخته اند.

ورود ویروس کرونا در کالیفرنیا، ماساچوست، واشنگتن، آریزونا، ایلینوی، ویسکانسین، اورگان، رود آیلند، نیویورک و فلوریدا تأیید شده است.

ویروس کرونا نخستین بار حدود دو ماه پیش از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد. با جان باختن 31 تن دیگر در چین، شمار تلفات ویروس کرونا به 2943 نفر در این کشور رسید. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا از چین به 64 کشور دیگر جهان منتقل شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала