نجات یک زن 98 ساله چینی از کرونا + عکس

© AP Photo / Xiong Qi / Xinhuaنجات یک زن 98ساله چینی از کرونا + عکس
نجات یک زن 98ساله چینی از کرونا + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن 98 ساله چینی پس از بهبود از کرونا ویروس از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "شینهوا" یک زن 98 ساله چینی که با ابتلا به کرونا ویروس COVID-19 بستری شده بود، ویروس را شکست داد و از بیمارستان مرخص شد.این زن سالخورده لقب پیرترین فرد روی زمین که بر این ویروس کشنده غلبه نموده است را دریافت کرد.   

این زن چینی در حالی از بیماری کرونا بهبود یافته که از مشکلات ریوی و قلبی رنج می برده است.

براساس گزارش، این پیرزن 98 ساله که نامش «هو هانیانگ» است، روز گذشته به همراه دختر 54 ساله خود که او نیز به کرونا مبتلا شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

 آنها در در بیمارستان اضطراری لی چینگ چان واقع در شهر ووهان مرکز اصلی شیوع ویروس کرونا معالجه شدند؛ این همان بیمارستانی است که ظرف دوازه روز برای بیماران کرونایی ساخته شد.

دختر این زن که به همراه مادرش در حال ترک بیمارستان بودند،در حالی که گریه می کرد به خبرنگاران گفت که فکر نمی کرد از بیمارستان زنده بیرون بیایند.

پزشک این زن به روزنامه ها گفت: او از تب بالا و سوختگی پوست رنج می برد اما به دلیل مراقبت های شبانه روزی و درمان های ضد ویروسی حالش رفته رفته بهتر شد.

ویروس کرونا نخستین بار حدود دو ماه پیش از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد. با جان باختن 31 تن دیگر در چین، شمار تلفات ویروس کرونا به 2943 نفر در این کشور رسید. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا از چین به 64 کشور دیگر جهان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала