Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچستریونایتد برای گریلیش

© REUTERS / Matthew Childs Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان استون‌ویلا با پیشنهاد جذاب شیاطین سرخ روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، جک گریلیش یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه منچستریونایتد برای فصل بعد است و پیشنهادی با حقوق خوب برای این هافبک در نظر گرفته‌اند. در حالی که باشگاه استون‌ویلا به کاپیتانش جک گریلیش تنها 50 هزار پوند در هفته حقوق می‌دهد، باشگاه منچستریونایتد این حقوق را به 150 هزار پوند خواهد رساند.

امیل هسکی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هسکی: گریلیش قطعا از ویلا جدا می‌شود

 منچستریونایتد از جنوری به گریلیش علاقه‌مند بوده‌اند، ولی در آن مقطع موفق به جذب برونو فرناندس شدند. با این حال هنوز هم می‌خواهند گریلیش را با پیشنهادی 60 میلیون پوند به خدمت بگیرند. با این حال اگر منچستریونایتد این بازیکن را خریداری کند، ممکن است 2 بازیکن این تیم قربانی این انتقال شوند. در این گزارش آمده است که اگر گریلیش به منچستریونایتد بپیوندد جسی لینگارد، باید اولدترافورد را ترک کند.

این در شرایطی است که آندریاس پریرا هم با توجه به هم‌پست بودنش با گریلش ممکن است محبور به ترک تیمش شود. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала