افزایش مبتلایان ویروس کرونا در امریکا

© REUTERS / China Dailyافزایش مبتلایان ویروس کرونا در امریکا
افزایش مبتلایان ویروس کرونا در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات در ایالات متحده امریکا اعلام کرده اند که مبتلایان کرونا در این کشور به 106 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال، اعلام کرده است که تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به 106 نفر رسیده است.
این روزنامه افزوده است که تا حال مرگ شش نفر به دلیل مبتلا به این ویروس تائید شده است.

دولت ترامپ متهم به پنهان کاری ویروس کرونا در امریکا شد - اسپوتنیک افغانستان
دولت ترامپ متهم به پنهان کاری ویروس کرونا در امریکا شد

ازسویی هم دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریكا در جمع خبرنگاران احتمال محدودیت ورود به امریکا را به دلیل شیوع کرونا ویروس COVID-2019 تأیید كرده است.
رئیس جمهور ایالات متحده گفت، این محدودیت در رابطه به کشور های وضع خواهد شد که در آنها شیوع کرونا ویروس شدیدا انتشار یافته است. وی همچنین احتمال اعلام وضعیت اضطراری در شمار زیاد از ایالت های امریکا را به دلیل شیوع این ویروس رد نکرد.
پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در کنفرانس خبری در کاخ سفید پس از ثبت اولین مورد مرگ براثر کرونا در این کشور، به شهروندان امریکا توصیه کرد از سفر به برخی مناطق ویژه در ایتالیا و کوریای جنوبی خودداری کنند.
این در حالی است که پس از جان باختن نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن، فرماندار این ایالت اعلام وضعیت اضطراری کرد.
ورود ویروس کرونا در کالیفرنیا، ماساچوست، واشنگتن، آریزونا، ایلینوی، ویسکانسین، اورگان، رود آیلند، نیویورک و فلوریدا تأیید شده است.
ویروس کرونا نخستین بار حدود دو ماه پیش از شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد. با جان باختن 31 تن دیگر در چین، شمار تلفات ویروس کرونا به 2943 نفر در این کشور رسید. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا از چین به 64 کشور دیگر جهان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала