تعداد معالجه شدگان ناشی از کروناویروس در چین ده ها مرتبه افزایش یافت

© AP Photo / Anmar Khalil تعداد معالجه شدگان ناشی از کروناویروس در چین ده ها مرتبه افزایش یافت
 تعداد معالجه شدگان ناشی از کروناویروس در چین ده ها مرتبه افزایش یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت چین اعلام کرد، تعداد معالجه شدگان مبتلا به ویروس کرونا در یک شبانه روز 22 برابر بیشتر از تعداد مبتلایان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد کشته شدگان از بیماری کرونا ویروس در چین به 2981 نفر رسید؛ 498556 نفر بهبود یافتند و از بیمارستانها مرخص شدند.

کمیته دولتی بهداشت و درمان چین در گزارش خود اعلام نمود که در چین، تعداد معالجه شدگان از ویروس کرونا در یک روز 22 برابر بیشتر از تعداد مبتلایان شده است. بنابراین، تعداد بیماران بهبود یافته در طی یک روز 22 برابر بیشتر از تعداد موارد ابتلا گردید.

در چین در طی روز گذشته 38 مورد مرگ و میر و 119 عفونت جدید ثبت می شود، در طی یک روز تقریبا 2.652 نفر بهبود یافتند و از بیمارستان ها مرخص شدند. تعداد کل پرونده های ابتلا به این بیماری بالغ بر 80270 نفر می باشد.

 براساس گزارش این کمیته ، در مجموع 666397 نفر در به مریضان در چین تماس نزدیک داشتند که از این تعداد 36432 نفر تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

افزایش مبتلایان ویروس کرونا در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
افزایش مبتلایان ویروس کرونا در امریکا

با این حال در روز گذشته، در استان مرکزی هوبی، مرکز مشیوع این بیماری ، 115 مورد جدید از عفونت به ثبت رسیده است که 114 مورد آن در ووهان قرار دارد.

شمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونای جدید در کویای جنوبی به 5 هزار و 328 نفر رسیده است.

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-19» از ماه جدی در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از 70 کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد. شمار کل مبتلایان به این بیماری تا کنون به مرز 90 هزار نفر رسیده است. چین، کوریای جنوبی، ایران و ایتالیا در راس این بیماری قرار  دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала