ثبت نخستین مورد کرونا ویروس در پولند

© Depositphotos.com / Wb77ثبت نخستین مورد کرونا ویروس در پولند
ثبت نخستین مورد کرونا ویروس در پولند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته بهداشت و وزارت صحت پولند از ثبت نخستین مورد ابتلا به کرونا ویروس در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا شوموفسکی، وزیر بهداشت پولند از تشخیص نخستین مورد ابتلا به کرونا ویروس COVID-19 نوع جدید در این  کشور خبر داد.

گفته می‌شود که فرد مبتلا یکی از شهروندان این کشور است که اخیرا از آلمان وارد پولند شده است. وی در مورد هویت فرد مبتلا چیزی نگفت اما اضافه کرد که حالت وی قناعت بخش بوده و زیر مراقبت های جدی قرار دارد.

انتشار کرونا ویروس به 64 کشور جهان - اسپوتنیک افغانستان
انتشار کرونا ویروس به 64 کشور جهان

ویروس کرونا رفته رفته در حال ورود به همه کشورهای اروپایی است و زنگ هشدار را در همه  مناطق به صدا درآورده است.

چین، کوریای جنوبی و ایتالیا بالاترین میزان مبتلایان به ویروس کرونا را دارند. تعداد مبتلایان ایتالیا با 60 میلیون جمعیت به 2502  نفر و شمار قربانیان آن به 79 تن رسیده است.

این در حالی است که در 24 ساعت گذشته، 39 مورد جدید مرگ و 119 مورد جدید ابتلا به این ویروس در چین ثبت شده است. در حال حاضر شمار کل مبتلایان به این ویروس 80270 نفر می‌رسد.

ویروس کرونا برای نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد. چین با اعلام اینکه توانسته است رشد سریع این ویروس را متوقف کند، ولی با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از 80 هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنچه نرم می‌کند. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ویروس کرونا از چین به 64 کشور دیگر جهان منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала