Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ مثبت لیورپول به هوادار کوچک من‌یونایتد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از هواداران جوان منچستریونایتد از لیورپول خواسته بود که در بازی‌های بعدی خود شکست بخورد و این مورد حالا در سه بازی اتفاق افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، از زمانی که یک هوادار جوان منچستریونایتد از لیورپول خواست "روند پیروزی خود را متوقف کنند"، سرخ‌های آنفیلد سه شکست چشمگیر را متحمل شده اند.

قبل از بازی لیورپول برابر اتلتیکومادرید، پسر بچه‌ای از دونگال نامه‌ای باز به سرمربی آلمانی نوشت و از او خواست که به دنبال فُرم قابل توجه تیمش در این فصل، امتیاز از دست بدهد.

این جوان در نامه‌اش آورده: "لیورپول برنده بازی‌های زیادی است. اگر 9 بازی دیگر را ببرید، بهترین نتیجه بدون شکست را در فوتبال انگلستان دارید. هواداران یونایتد که بسیار ناراحت هستند. بنابراین دفعه دیگر که لیورپول بازی می‌کند، لطفا به تیم دیگر امتیاز بدهید. امیدوارم که شما را متقاعد کرده باشم که دیگر در لیگ یا هیچ مسابقه دیگری پیروز نشوید."

از آنجا که کلوپ نامه را دریافت کرده و پاسخ داده، تیم رکورددار وی سه بازی از جمله اولین شکست لیگ برتر را تجربه کرد و رویای آن‌ها برای کسب سه گانه‌ی این فصل پس از باخت مقابل چلسی از بین رفت.

این در حالیست که تیم لیورپول در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید (1-0) سپس در لیگ برتر 3-0 برابر واتفورد و در نهایت 2-0 به چلسی در جام حذفی شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала