Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی، من‌یونایتد، تاتنهام، وولوز؛ کدام یکی بهترین تیم لیگ برتر است؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با ممنوعیت منچسترسیتی در لیگ قهرمانان فصل آینده، رقابت برای در میان پنج تیم برتر فوتبال اروپا بالا گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که فصل لیگ برتر وارد روزهای اخیر خود می‌شود و ده بازی برای اکثر باشگاه‌های برتر، باقی مانده، رقابت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا به طور قطعی میان تیم‌های جدی‌تر شده است.

ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ سیتی علیه یوفا به CAS شکایت کرد

ممنوعیت دو ساله منچسترسیتی از مسابقات اروپایی به این معنی است که با وجود این، جایگاه پنجم برای یک کرسی در جدول بالای فوتبال اروپا کافی خواهد بود. اما  رقابت شدید است، منچستر یونایتد در رده های فعلی جدول رده پنجم جدول قرار دارد و تیم های هفت تیمی را با 5 امتیاز از هم جدا می کند. چلسی تنها با سه امتیاز در رده چهارم است.

سیتی درخواست تجدید نظر در مورد ممنوعیت یوفا را داده اما تصمیمی که احتمالاً در تابستان از دادگاه داوری ورزش گرفته می‌شود. اگر درخواست تجدید نظر سیتی موفقیت آمیز باشد، مقام پنجم فقط برای لیگ اروپا کافی خواهد بود.

اما تا زمان تصمیم گیری، هر تیمی که قصد فوتبال اروپا را دارد، باید تحریم سیتی را در هفته‌ها و ماه‌های بعدی منتظر باشد. در حال حاضر یک مسیر در پشتی به بزرگترین مرحله باز است و با محاسبه میانگین امتیازات خانگی و خارج از خانه برای هر تیم لیگ برتر، می‌توانیم سختی مسابقه هر مدعی را وزن کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала