Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین به منچستریونایتد می‌رود؟

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین بازیکن تاتنهام Russia World Cup England Training
هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع معتبر خبر از جدایی کاپیتان تیم ملی انگلیس از تاتنهام و احتمال پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سایت گل مدعی شد که هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام ترجیح می دهد که در تابستان این تیم را ترک کند و منچستر یونایتد یکی از گزینه های او به حساب می آید.

به نظر می رسد که ستاره انگلیسی تاتنهام یعنی هری کین دیگر تمایلی به ماندن در این تیم ندارد و از حالا شایعاتی درباره جدایی او از تیم لندنی به گوش رسیده است. غیبت احتمالی تاتنهام در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز می تواند یکی از دلایل او برای جدایی از این تیم باشد.

 منابع نزدیک به ستاره انگلیسی تاتنهام تایید کرده اند که این بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد دارد. بازیکنی که می‌تواند رئیس یونایتد یعنی اد وودوارد را برای دادن هر پیشنهاد گزافی اغوا کند.

 قرارداد کین با تاتنهام که در سال 2018 امضا شده تا 2024 اعتبار خواهد داشت و به همین خاطر دنیل لوی، رئیس تاتنهام، می‌تواند مبلغ بسیار زیادی را برای فروش او درخواست کند. هری کین 26 ساله رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد؛ اتفاقی که سال گذشته در آستانه کسب با آن پیش رفت اما شکست برابر لیورپول مانع این اتفاق شد. با این وجود به نظر می رسد که هری کین گمان می کند در تاتنهام رسیدن به این امر چیزی شبیه به غیر ممکن خواهد بود؛ موضوعی که می‌تواند انتقال او به منچستریونایتد را تسهیل ببخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала