Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور کلید انتقال لائوتارو به بارسا

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر برای واگذار کردن مهاجم آرجنتینی خود، 90 میلیون یورو به علاوه آرتور ملو را می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از دوری 4 ماهه‌ی اخیر سوارز به دلیل، به این نتیجه رسیده است که برای فصل بعد، یک مهاجم شماره 9 باکیفیت و بزرگ را جذب کند. مصدومیت سوارز باعث شد تا بارسا ماه گذشته مارتین برایثویت را از لگانس جذب کند اما او بیشتر یک وینگر است تا یک مهاجم نوک.

گزینه اول بارسا کسی نیست جز لائوتارو مارتینز ستاره خط حمله اینتر اما باشگاه ایتالیایی به هر قیمتی حاضر به واگذاری لائوتارو نیست.

 روز گذشته ادعا شد که بارسا حاضر است 90 میلیون یورو به علاوه آرتورو ویدال را به اینتر بدهد و لائوتارو را بگیرد اما امروز توتواسپورت ادعا کرد که اینتر خواهان آرتور ملو به جای ویدال است. آرتور که سال گذشته از گرمیو به بارسا پیوست، با 23 سال سن، یکی از امیدهای آینده بارسا محسوب می شود و بسیار بعید است که با پیشنهاد اینتر موافق شود.

طبق ادعای این منبع، اینتر همچنین به کارلس آلنیا و ژان کلر تودیبو دو بازیکن دیگر بارسا هم علاقه مند است. آلنیا جنوری به صورت قرضی راهی بتیس شد و تودیبو هم به صورت قرضی ولی با بند خرید راهی شالکه شده است.

در همین رابطه گفته می شود که اینتر از حالا به دنبال جذب جانشین لائوتارو است و برای این مهم، روی دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا و اولیویه ژیرو نظر مثبت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала