Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش سولسشر به منچستری‌ها در باره‌ی بازگشت پوگبا

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشر سرمربی 47 ساله یونایتد در نشست خبری پیش از دیدار حساس با دربی‌کانتی و تقابل با رونی افسانه‌ی باشگاه جام حذفی را یکی از اولویت‌های مهم تیمش می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود قبل از تقابل منچستریونایتد و دربی کانتی در دور پنجم جام حذفی حاضر شد.

به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، سرمربی شیاطین سرخ در ابتدا در مورد مصدومان تیمش توضیح داد:

"احتمالا دنیل جیمز در این بازی هم غایب خواهد بود. آرون (ون بیساکا) هم در بازی قبلی از ناحیه کمر مشکل داشت. امروز هم تستی از او صورت می‌گیرد ولی احتمال دارد غایب باشد. مارکوس (رشفورد) که همچنان قادر به بازی کردن نیست. پل (پوگبا) هنوز با فیزیوتراپ‌ها کار می‌کند و تا هفته بعد به تمرینات ملحق نخواهد شد. بعد باید ببینیم چه مدت زمان نیاز دارد تا به سطح مطلوب از آمادگی در زمین برسد. "

حضور سرجیو رومرو در ترکیب اصلی پس از اشتباه داوید دخیا؟

 "سرجیو قطعا در بازی‌هایی که در آن‌ها به میدان رفته خوب کار کرده است اما راستش را بخواهید بیمی از استفاده از دخیا در تمامی مسابقات ندارم. عملکرد او و مهارهایش عالی بوده است. قطعا آن گل کالورت لوین آفساید بود ولی آن توپی که داوید گرفت آفساید نبود؛ بنابراین داوید در آن صحنه ناجی ما شد."

رویارویی دوباره با وین رونی؛ آیا به اندازه کافی از او قدردانی نمی‌شود؟

"او بازیکن فوق العاده‌ای برای منچستریونایتد بود و سال‌های سال اینجا بازی کرد. وین بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و جام‌های زیادی هم به دست آورده است. از نظر من هواداران به او بی لطفی نمی‌کنند و همه قدردان زحماتش هستند. هنوز هم از آمدن او به اولدترافورد استقبال می‌کنیم و قطعا هواداران تیم مهمان او را تشویق خواهند کرد. وازا تمام توانش را برای این باشگاه به کار گرفت. او درون و اطراف محوطه جریمه و همچنین روی ضربات ایستگاهی خطرناک است. وین در این بازی تلاش خواهد کرد تا ثابت کند هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. باید حواس جمع باشیم و به او حتی در خط میانی فضا ندهیم چون می‌تواند پاس‌هایی مثل اسکولزی ارسال کند. "

View this post on Instagram

A post shared by Manchester United (@manchesterunited) on

مربیگری رونی (در یونایتد) در آینده؟

"شاید این طور نشود. من در سال 2011 اینجا را ترک کردم که سال‌های زیادی از آن می‌گذرد و وین در آن دوران هنوز جوان بود. ولی چند دفعه‌ای او را ملاقات کردم و او می‌خواهد تا جای ممکن مثل خیلی از ما در فوتبال بماند. او بازیکن مورد علاقه نواه (پسر سولسشر) بود؛ نه فقط به خاطر بازی‌اش، بلکه به خاطر شخصیتی که داشت. او شناخت خوبی از فوتبال دارد و وقتی سرمربی شود، روی بازیکنانش تاثیر گذار خواهد بود. "

امیدهای لیورپول برای کسب سه گانه پایان یافت؛ آیا هرگز دوباره شاهد چنین چیزی خواهیم بود؟

"خب، برای من بازی کردن در فینال 99 که آخرین بازی فصل به شمار می‌رفت، فوق العاده بود. هرگز نمی‌توان اهمیت جام حذفی را دست کم گرفت؛ (قهرمانی در جام حذفی در سال 1999) یک گام رو به جلوی بلندی برای ما بود. احتمالا دیدار نیمه نهایی مقابل آرسنال، نقطه عطفی برای ما بود. آن سه گانه دستاورد فوق العاده‌ای بود. امیدواریم بتوانیم دوباره به آن دست پیدا کنیم اما مأموریت سختی است و می‌توان گفت کم و بیش غیر ممکن است. تیم‌های خوب زیادی وجود دارند، رقابت در عرصه داخلی تغییر کرده است و در سال 99 یا ما بودیم و یا آرسنال ولی الان تیم‌های مدعی زیادی وجود دارند. "

تاثیر گذاری برونو فرناندز

"غافلگیر نشدم چون دیده بودم می‌تواند درون زمین چه کار کند و از قدرت رهبری‌اش هم اطلاع داشتم. انتظار داشتیم این تاثیر گذاری را در اینجا هم داشته باشد ولی نمی‌شد اطمینان صد درصدی داشت. برخی بازیکنان (برای سازگاری با شرایط جدید) به شش ماه فرصت نیاز دارند ولی برای جذب او مصمم بودیم چون با کیفیت است، حضور در اینجا را دوست دارد، شخصیت پر رنگی دارد و به بقیه انرژی می‌بخشد.  "

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала