Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبلغ مورد نظر دورتموند برای فروش سانچو مشخص شد

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های خواستار جیدون سانچو ستاره جوان و انگلیسی دورتموند که اکثر تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در فکر جذب وی هستند، با مبلغی نجومی می‌توانند وی را در تیم خود داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، جیدون سانچو یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان فصل جاری فوتبال اروپا بوده است. ستاره انگلیسی دورتموند تا به اینجای رقابت‌های بوندسلیگا در 22 بازی به میدان رفته و آمار خارق العاده 14 گل و 14 پاس گل را به جای گذاشته است.

 عملکرد فوق العاده سانچو طی یکی دو فصل اخیر باعث شده که چشم باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی به این بازیکن دوخته شود. همچنین از لیگ برتر انگلیس به عنوان مقصد احتمالی ستاره جوان دورتموند در تابستان آینده یاد می شود.

از چلسی و منچستریونایتد به عنوان تیم های خواهان سانچو نام برده شده و حتی اخیرا رسانه های انگلیسی خبر از توافق ضمنی سانچو با یونایتد دادند.

در همین رابطه امروز نشریه بیلد خبر داد که دورتموند تنها به یک شرط اجازه جدایی به سانچو را خواهد داد. اینکه باشگاه خواهان او 140 میلیون یورو پرداخت کند. یونایتد سال 2016 برای جذب پل پوگبا 105 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کرد و بسیاری معتقدند که این باشگاه برای بازگشت به روزهای اوج، باید هر رقمی را برای سانچو بپردازد.

گفته می شود سانچو تا قبل از یورو 2020 تصمیمی در مورد آینده اش اتخاذ نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала