وزارت دفاع روسیه: در ادلب ، پوسته های مستحكم تروريستان با پست هاى تركيه ادغام شدند

© AFP 2023 / Ahmad al-Atrash وزارت دفاع روسیه: در ادلب ، پوسته مستحكم تروريستى كه با پست هاى تركيه ادغام شدند
 وزارت دفاع روسیه: در ادلب ، پوسته مستحكم تروريستى كه با پست هاى تركيه ادغام شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایگور کونشنکوف: نتیجه توافق سوچی درباره سوریه با ترکیه، ادغام مناطق مستحکم تروریست ها با پایگاه های ترصدی ترکیه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نتیجه یک سال و نیم از توافق سوچی درباره سوریه با ترکیه، ادغام مناطق مستحکم تروریست ها با پایگاه های ترصدی ترکیه بود.

به گفته وی، اوضاع در منطقه ادلب، جایی که در نتیجه اقدامات تلافی جویانه ارتش تروریست های سوریه، گروه های تحریر الشام که به فاصله ای امن از حلب رانده شده اند، به "حقیقت" تبدیل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها کشورهای غربی بلکه سازمان ملل نیز در سال 2018 از امضای توافق سوچی در مورد ادلب استقبال کرده است. این ژنرال تعهدات ترکیه را برای مشخص کردن و بیرون راندن تروریست ها از مرزهای خارجی منطقه امن تا عمق 15-20 کیلومتری و تخلیه اسلحه های سنگین در آنجا به عنوان توافق اصلی توافق نامید

یک فروند جنگنده روسی در ولایت ادلب سرنگون شد - اسپوتنیک افغانستان
سرنگونی هواپیمای جنگی سوریه توسط نیروهای ترکیه در ادلب

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "در عوض، نتیجه تقریبا 18 ماه این توافق، جمع شدن گروههای تروریستی رسماً شناخته شده سازمان ملل "تحریر الشام"، حزب اسلامی ترکستان و همه شبه نظامیان "مخالف معتدل" با شمال بود، در واقع مناطق مستحکم تروریست ها با پست های ترکیه که با توافق مستقر شده اند، ادغام شده اند."

به گفته وی، حملات گسترده  و شلیک توپخانه های به شهرکهای مسکونی همسایه و پایگاه هوایی روسی حمیمیم به صورت روزمره صورت می گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала