Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازرسی هم‌زمان خانۀ کاسیاس و وکیل رونالدو به اتهام پول‌شویی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانه ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید و وکیل کریستیانو رونالدو به اتهام پولشویی و فرار مالیاتی بازرسی شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریۀ «رکورد» پرتگال، ماموران پولیس این کشور روز گذشته با حکم دادستانی به خانه خورخه مندز، مدیر برنامه رونالدو رفتند و از خانه اش بازرسی کردند. البته این پایان کار پولیس پرتگال نبود چون آنها به منزل ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال و پورتو نیز رفتند و از منزل این دروزاه‌بان افسانه ای بازرسی کردند.

گفته می شود یک پرونده بزرگ فرار مالیاتی و پول شویی در فوتبال این کشور رخ داد به همین خاطر دادستانی هر فرد مظنون در این پرونده را بازرسی می کند. در این میان دفترهای باشگاه‌های پورتو، بنفیکا، اسپورتینگ، براگا، گیمارش، ماریتیمو، استوریل، و پورتیموننسه بازرسی شده است.

در این میان دو خانه مندس تحت جستجو قرار گرفته است، خانه کارلوس اوسوریو ده کاسترو، وکیل رونالدو، و دفتر گستیفوت، شرکتی که نماینده رونالدو است هم جستجو شده است. گستیفوت نمایندگی ژوزه مورینیو و چندین عضو باشگاه ولوز را هم به عهده دارد. مقامات بر این باور هستند که در انتقال برخی بازیکنان مانند خامس رودریگز، رادامل فالکائو، و ایکر کاسیاس پول‌شویی انجام شده است. آنها پس از این که فوتبال لیکس مطلبی در این باره منتشر کرد، به سراغ این باشگاه‌ها رفته‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала